شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جامعه الزهرا

حوزه/ دوره آموزش غیرحضوری «بررسی اقتصاد خانواده با الگوپذیری از سیره عملی حضرت زهرا علیهاالسلام» ویژه کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، براتعلی چراغی عنوان کرد: سال گذشته، لزوم اهتمام به برگزاری حداکثری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان به صورت غیرحضوری در دستور کار قرار گرفت و از بهمن سال ۹۸، سه فرصت مطالعاتی با عنوان «شرح ادعیه منتخب صحیفه سجادیه» در اختیار کارکنان مجموعه قرار گرفت.

مدیر کل امور اداری و منابع انسانی اظهار داشت: اداره آموزش و ارزشیابی کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام در ایام شیوع کرونا و عدم برگزاری دوره‌های آموزشی، چهارمین فرصت مطالعاتی را برای کارکنان این مجموعه ارائه کرد.

چراغی افزود: دوره آموزش غیرحضوری «بررسی اقتصاد خانواده؛ با الگوپذیری از سیره عملی حضرت زهرا علیهاالسلام» که در سی و چهارمین شماره نشریه «نامه جامعه» به چاپ رسیده، هم اکنون در اختیار کارکنان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: همه کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام جهت شرکت در دوره‌های آموزش ضمن خدمت و محاسبه ساعات آموزشی می‌توانند به سامانه آموزش و ارزشیابی کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://tms.jz.ac.ir مراجعه کنند.

مدیر کل امور اداری و منابع انسانی اضافه کرد: کارکنان می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزش و ارزشیابی کارکنان، بخش کتابخانه الکترونیک، جزوه‌ها و پاسخنامه مرتبط را دریافت کرده و پاسخنامه مربوطه با فرمت ورد (Word) را به صورت مجزا تکمیل و از طریق سامانه مذکور، قسمت «ارسال و دریافت پیام» ضمیمه و ارسال کنند.

چراغی تصریح کرد: مهلت شرکت در چهارمین فرصت مطالعاتی با عنوان دوره آموزش غیرحضوری «بررسی اقتصاد خانواده با الگوپذیری از سیره عملی حضرت زهرا علیهاالسلام» تا ۳۱ اردیبهشت است.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha