سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
احمدی

حوزه/ تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: برنامه «شمیم سحر» در ایام سحر ماه مبارک رمضان در قاب دوربین شبکه استانی مرکز قزوین برای روزه داران به آنتن می رود.

حجت الاسلام مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن قدردانی از تلاشهای طلاب جهادی  حوزه علمیه قزوین گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا طلاب و روحانیون به صورت داوطلبانه و آتش به اختیار به میدان آمدند تا به مردم نشان دهند که روحانیت همیشه در کنار مردم است.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه در شبکه های معاند و بی ارزش خود در تلاشند میان روحانیت و مردم جدایی بیندازد، ولی ملت ایران همیشه جواب کوبنده و محکمی به آنها داده است.

وی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: رسانه ملی، و همین طور شبکه قزوین همه ساله در ایام ماه میهمانی خدا، ویژه برنامه های جذاب و متنوعی برای روزه داران در نظر گرفته که یکی از آنها برنامه سحرگاهی شمیم سحر می باشد که با حضور اساتید و  کارشناسان حوزه علمیه قزوین در ایام سحر ماه مبارک رمضان در قاب دوربین شبکه استانی مرکز قزوین برای روزه داران به آنتن می رود.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: به دلیل عدم حضور مردم در مساجد به خاطر شیوع ویروس کرونا، تمامی ادعیه ائمه معصومین (ع) و ماه مبارک رمضان به صورت ضبطی برای بینندگان پخش خواهد گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha