شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پوستر

حوزه/ کارگاه‌های مجازی «حکومت جهانی موعود در قرآن کریم » از امروز در سامانه امجد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهروزلک در گفت وگو با خبرگزاری حوزه، گفت: کارگاه تخصصی «حکومت جهانی موعود در قرآن کریم» به همت کارگروه دانشگاهیان ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدویت کشور، مرکز تخصصی مهدویت و جهاددانشگاهی واحد استان قم همه روزه در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که این کارگاه‌ها به شکل مجازی و از امروز آغاز می‌شود، افزود: در این کارگاه محتوای تفسیر قرآن کریم به شکل استخراجی آیات مرتبط با مهدویت تبیین و بررسی می شود.

استاد دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: آیاتی از جمله آیه ۵۵ سوره نور «وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَلَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضَیٰ لَهُمْ وَلَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا ۚ یَعْبُدُونَنِی لَا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئًا ۚ وَمَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذَٰلِکَ فَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَاسِقُونَ» از جمله همین آیات است که موضوعات مرتبط به حکومت جهانی موعود را از آن استخراج می‎کنیم.

مدرس این دوره اظهارکرد: این نشست‌ها از امروز ۱۳ اردیبهشت ماه تا ۱۸ خردادماه همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۵ برگزار می‌شود و در پایان به شرکت کنندگان در دوره گواهی اعطا می‌شود.

گفتنی است: این نشست به شکل مستقیم با لینک سامانه امجد به نشانی http://amjad.jde.ir/qm پخش می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha