چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ، امام جمعه اهواز ، نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: بُعد معنوی انسان حلقه مفقوده‌ای بود که با انقلاب اسلامی مورد توجه همگان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در دیدار با فرمانده سپاه خوزستان، با تبریک هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران، اظهارداشت: انسان دارای دو بُعد وجودی است که یک بُعد جسمانی و بُعد دیگر روحانی می‌باشد.

وی بیان این‌که معمولا در دنیا فقط بُعد جسمانی انسان بیشتر تقویت می‌شود، خاطرنشان کرد: بُعد روحانی حلقه‌ای مفقوده‌ای بوده و هست اما در ایران اسلامی و با انقلاب اسلامی، امام راحل این حلقه مفقوده را با تشکیل نهادی که بتواند معنویت قوای نظامی را مدنظر قرار دهد تحت عنوان عقیدتی سیاسی شکل گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، عنوان کرد: الحمدالله از ابتدای انقلاب اسلامی یکی از رویش‌های بسیار خوب انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران و مورد توجه ویژه امامین انقلاب، بُعد معنوی است.

امام جمعه اهواز، خاطرنشان کرد: با ایجاد عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران الحمدالله روحیه معنوی تقویت شد و سپاه توانسته در ردیف ارتش‌های توانمند دنیا قرار گیرد.

وی در پایان با بیان این‌که وقتی ایمان رزمنده در خط مقدم تقویت شد، در برابر عالم هم می‌تواند بایستد، اظهار داشت: شکل‌گیری عقیدتی سیاسی از ابتکارات امام راحل است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha