شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فصیحی رامندی

حوزه/ عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه حوزه علمیه در خط مقدم حفظ و حراست از ارزش های انقلاب است، تصریح کرد: برطرف کردن مشکلات حوزه های علمیه در اولویت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، فرج الله فصیحی رامندی در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: شورای اسلامی شهر قزوین  مشکلات و کاستی های حوزه های علمیه قزوین را پیگیری و مشکلات آنها را برطرف کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه حوزه علمیه در خط مقدم حفظ و حراست از ارزش های انقلاب است، افزود: برطرف کردن مشکلات حوزه های علمیه و توجه به آنها در اولویت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین است.

فصیحی رامندی تصریح کرد: شورای شهر همواره در راستای برطرف کردن مشکلات شهر و ارائه خدمات مناسب به مردم قزوین گام برداشته و این مهم با همکاری و همدلی که میان مجموعه مدیریت شهری وجود دارد به خوبی محقق شده است.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری در توسعه همه جانبه شهر می کوشد و موفقیت این نهاد در اجرای اهداف، نیازمند همکاری دستگاههای اجرایی است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین به حضور ارزشمند روحانیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: همواره به مشورت با علما، روحانیت و حوزه های علمیه نیاز جدی داریم.

وی ادامه داد: روحانیون نه تنها در دوران انقلاب اسلامی نقش ویژه و خطیری داشتند بلکه در دفاع مقدس و در حال حاضر  نیز نقش فعال و اثرگذاری داشته اند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha