دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نامه آیت الله اعرافی

حوزه/ جمعی از علما و روحانیون هندوستان به نامه آیت الله اعرافی که خطاب به شخصیت های دینی و مذهبی این کشور نوشته شده بود پاسخ دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه جمعی از علما و روحانیون هندوستان به نامه آیت الله اعرافی که خطاب به شخصیت های دینی و مذهبی این کشور نوشته شده بود پاسخ دادند.

حجت الاسلام سید تقی عباس رضوی نائب رئیس بنیاد اهل بیت (ع) هندوستان در جواب نامه آیت الله اعرافی نوشت: این حقیقت از هیچ کس پویشده نیست که مدیر حوزه های علمیه ایران آیت الله اعرافی در آسمان علم، ستاره ای است که در علم و ادب بسیار زحمت کشیده است و خدماتی به حوزه ارائه کرده که چندین سازمان سالها هم نمی‌توانستند انجام دهند، ایشان  در علم فلسفه، عرفان و علوم حوزوی نابغه روزگار است.

وی افزود: نامه حضرت آیت الله اعرافی را خواندم، نامه ایشان در بحران کرونایی بیانگر حقیقت و دلیل بر محبت ایشان نسبت به شیعیان و مسلمانان هند است، ما همدلی آیت الله اعرافی در این بحران شدید را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

همچنین حجت الاسلام علی قمر سخنران معروف هند هم نامه آیت الله اعرافی را حکیمانه خواند و افزود: نامه آیت الله اعرافی که خطاب به شخصیت های دینی و مذهبی این کشور نوشته شده بود را خواندم، نامه پدر معنوی‌مان آیت الله اعرافی که در بحران کرونایی نوشته شد، بسیار با ارزش و مفید بود، ما از مدیر حوزه های علمیه ایران نسبت به این مشورت های حکیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم که همیشه از ایشان استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha