چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
فعالیت جهادی مدرسه علمیه الزهرا(س)

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهر(س) کوی نصر تهران فعالیت‌های این مدرسه علمیه را در ایام کرونایی تشریح کرد.

معصومه سادات صادقی، مدیر مدرسه علمیه الزهر(س) کوی نصر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، گفت: کمک و انفاق به نیازمندان یکی از دستوراتی است که در اسلام به آن سفارش شده و این امر در بعضی از زمان ها مثل ماه مبارک رمضان، مورد توجه بیشتری قرار گرفته و بر آن تأکید شده است.

صادقی در ادامه افزود: ما در ایران توانستیم بحران کرونا را به یک فرصت تبدیل کنیم و آن، فرصت کمک به همنوعان خودمان هست که در ماه مبارک رمضان جلوه باشکوه‌تری از آن را مشاهده می کنیم.

قائم مقام مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران اظهار داشت: ایامی که بر ما می گذرد، هر چند به خاطر ویروس کرونا نمی توانیم به یکدیگر دست بدهیم، اما با طرح همدلی و کمک های مؤمنانه، می توانیم دست هموطنان خود را به گرمی بفشاریم و مشکلات ناشی از کرونا را از بین ببریم.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گفت: در همین راستا و لبیک به ندای مقام معظم رهبری، مدرسه علمیه الزهرا(س) با همکاری مرکز نیکوکاری مهرالزهرا(س) وگروه جهادی کوثر مدرسه اقدام به تهیه و توزیع ۸۵۰ بسته معیشتی و اهدای  کمک نقدی حدود ۶ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند کرده است.

صادقی به فعالیت دیگر این مدرسه علمیه اشاره کرد و گفت: در سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) با یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، موکبی در این مدرسه علمیه برپا شد که افطاری ساده بین افراد توزیع کرد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت های جهادی این مدرسه علمیه همچنان ادامه دارد و طلاب، اساتید و دانش آموختگان در عرصه های مختلف حمایتی و بهداشتی مشغول فعالیت های جهادی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha