دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری رهبر معظم انقلاب به الگویی کامل برای کشورهای منطقه تبدیل‌شده است

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و شهدای 15 خرداد سال 42، اظهار داشت: امام خمینی (ره) ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشت و درواقع اصلی‌ترین ویژگی ایشان خودسازی بود.

وی ادامه داد: آیت‌الله سبحانی در خصوص کتاب 40 حدیث امام خمینی (ره) می‌فرماید این کتاب خلاصه‌ای از درس اخلاق است و درواقع این نشان‌دهنده خودسازی امام بوده که ازنظر اخلاقی، عرفانی و علمی به درجات بالایی رسیده است.

آیت‌الله موسوی اصفهانی تأکید کرد: خودسازی جامع و کاملی در امام خمینی (ره) شکل‌گرفته بود که باید همه به این مسئله اهمیت بسیار زیادی بدهند.

وی بابیان این‌که در رأس همه امور خودسازی قرار دارد، بیان داشت: منشأ تمام انحرافاتی که وجود دارد، ضعف خودسازی است که باید همه مسئولان به این مهم توجه داشته باشند.

عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین دیدگاه‌هایی که امام خمینی (ره) داشتند و بر روی آن تکیه داشتند، تشکیل حکومت برای پیاده کردن احکام بود و در این زمینه در حوزه قم و نجف، درس ولایت‌فقیه و تشکیل حکومت اسلامی را تدریس می‌کردند.

وی ادامه داد: ایشان 15 سال به خاطر استکبارستیزی و پیاده‌سازی حکومت اسلامی در تبعید به سر بردند و امروز این وظیفه‌ای ما است که این انقلاب را حفظ کنیم.

مدیر حوزه علمیه همدان تأکید کرد: این برکت الهی است که شامل مردم ایران شد که رهبر معظم انقلاب به رهبری منصوب شدند و در سایه‌ای رهبری ایشان و به برکت خون شهدا به‌خصوص شهید سلیمانی انقلاب اسلامی به فراتر از منطقه و کشورهای اسلامی رسیده و تبدیل به الگویی برای حکومت در جهان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha