شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
موادغذایی درب منزل سالمندان با همکاری مسجدی‌ها در ساسکس غربی

حوزه/ مسجد محلی وورتینگ در ساسکس غربی انگلستان، در اقدامی داوطلبانه با همکاری دو سازمان خیریه دیگر، ۵۰۰ جعبه‌ غذایی را به درب منزل سالمندان بردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» داوطلبان مسلمان از مسجد ساسکس غربی، شهرستانی در جنوب شرقی انگلستان، جعبه‌های مواد غذایی به سالمندان اهداء کردند.

مسجد محلی وورتینگ در ساسکس غربی در راستای کمک به هموطنان و انجام فریضه ارزشمند خیریه، طی اقدامی داوطلبانه و عام المنفعه، به توزیع جعبه های مواد غذایی درب منازل سالمندانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا قرنطینه شده‌اند، اقدام کردند.

به گزارش خبرگزاری‌های محلی، مسجد وورتینگ با همکاری دو سازمان خیریه دیگر با اسامی ایج یوکی ساسکس غربی و برایتون و هوو، موفق شدند ۵۰۰ جعبه غذایی میان ساکنین توزیع کنند.

علی عبدالرحمان رئیس مسجد در این باره گفت: ما بسیار خوشحالیم که که توانسته‌ایم با این سازمان‌ها برای پشتیبانی ضروری به مردم منطقه همکاری داشته باشیم.  

 وی خاطرنشان کرد: اسلام به ما می آموزد که به افراد مسن احترام بگذاریم و از آنها مراقبت کنیم. در زمانی مانند این ، مهم است که به عنوان یک اجتماع جمع شویم تا به هر شکلی که می توانیم کمک کنیم.  

گفتنی است مسجد وورتنیگ بیش از ۱۵۰۰  نمازگزار دارد و خدمات متعددی از جمله امکانات نماز و خدمات آموزشی را به جامعه اسلامی ارائه می‌دهد.

این مسجد از زمان شروع شیوع ویروس کرونا فعالیت های بسیاری را برای مقابله با فقر انجام داده است و غذارسانی و کمک به افراد آسیب پذیر یکی از فعالیت‌های مسجدی ها محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha