دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تصاویر/ حضور آیت الله اعرافی در نمازجمعه شیراز

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس گفت: نماز جمعه این هفته ۲۳ خرداد ماه در تمام شهرستان‌های این استان شامل ۳۶ شهرستان و مشتمل بر ۷۶ شهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به اینکه طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا فقط در شهرهایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، نمازجمعه اقامه نخواهد شد، اما در شهرهای با وضعیت سفید و زرد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، روز ۲۳ خرداد نمازجمعه برگزار می‌شود، اظهار داشت: خوشبختانه به دلیل قرار نگرفتن هیچ یک از شهرهای استان فارس در وضعیت قرمز، نماز جمعه این هفته در ۷۶ شهر این استان نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: این موضوع درباره شهرستان‌های جهرم، فسا، مرودشت، لارستان و گراش و توابع آنها که هفته گذشته نماز جمعه در این مناطق اقامه نشد نیز صادق است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس به برگزاری نماز جمعه هفته گذشته در شیراز اشاره کرد و بیان داشت: نماز جمعه گذشته شانزدهم خرداد در شهر شیراز با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. همچنین از استقبال و همراهی مردم در این زمینه نیز قدردانی می کنم.

وی در پایان از نمازگزاران خواست که در منزل وضو گرفته و با همراه داشتن مُهر، سجاده شخصی، ماسک و دستکش در نماز جمعه حضور یابند، عنوان کرد: در نماز جمعه شانزدهم خرداد ۹۹ تنها ۵۹ شهر فارس از جمله کلان‌شهر شیراز در زمره شهرهای با وضعیت سفید بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha