چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
کد خبر: 904447
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
پذیرش طلاب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس از تمدید ثبت نام مدارس علمیه استان تا تاریخ ۵ تیرماه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوارمیمندی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، به مهلت تمدید ثبت نام حوزه های علمیه اشاره کرد و اظهار داشت: این مهلت تا ۵ تیرماه سال جاری تمدید شده است.

وی ضمن دعوت از جوانان مستعد و علاقه مند به تحصیل در علوم دینی برای ثبت نام در حوزه علمیه، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به آدرس paziresh.ismc.ir و یا کانال @pazireshhowzeh جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیر حوزه علمیه فارس با بیان اینکه ثبت‌نام برای تحصیل در دوره‌های بلندمدت و سفیران هدایت برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ انجام می‌شود، عنوان کرد: متقاضیان جهت اطلاع از شرایط سنی، ضوابط پذیرش، لیست مدارس علمیه، منابع آزمون و غیره نیز می‌توانند به سامانه مدیریت و سنجش و یا کانال رسمی پذیرش حوزه‌های علمیه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون در سامانه پذیرش را طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ تیرماه سال جاری است، یادآورد شد: پیش از این مهلت ثبت‌نام تا ۲۰ خردادماه اعلام شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین استوارمیمندی با عنوان اینکه آزمون ورودی حوزه‌های علمیه نیز در ساعت ۹ صبح روز جمعه، ۲۰ تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد، بیان داشت: قریب ۵۲ مدرسه علمیه در بخش آقایان در استان فارس مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha