یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جوان انقلابی

حوزه/ استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم بر لزوم بهره گیری از ظرفیت عظیم نیروی جوان در راستای تحقق اهداف تحولی انقلاب اسلامی تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسی یوسفی غروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که در مسیر تحول خواهی و تحول گرایی باید بیش از پیش از نیرو، انگیزه و توانمندی نسل جوان مؤمن و انقلابی بهره ببریم، اظهار داشت: خدای متعال به نسل جوان، توانایی و استعداد خاصی داده و از این حیث هر میزان که ما از نیروی جوانی و به خصوص ابتکار عمل و خلاقیت آن ها به درستی استفاده کنیم، منافع و برکات آن قبل از هر چیز نصیب جامعه خودمان می شود.

وی افزود: امروز به لطف الهی جوانان باانگیزه و بانشاط چه در حوزه و چه در دانشگاه ها و چه در دیگر جاها مشغول به فعالیت و تحصیل هستند که ما باید از این ظرفیت عظیم به نحو مطلوب در مسیر آرمان های انقلابی ملت بزرگ ایران استفاده نماییم.

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: با نگاهی به سیره بزرگان از جمله حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب متوجه می شویم که این بزرگان تا چه حد بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت و توانمندی نسل جوان در اداره کشور به خصوص استفاده از ایده ها و ابتکارات آن ها تاکید داشته اند، کما این که ما در بحث تحول در حوزه نیز بیش از پیش باید به این نکته مهم توجه نماییم.

وی یادآور شد: بنده سال های طولانی است که در سطوح مختلف در حوزه تدریس داشته و به این شکل با طلاب و فضلای جوان بسیاری سر و کار داشته ام و حقیقتاً می گویم که اگر ما از ظرفیت و توانایی این عزیزان به خوبی استفاده کنیم، قطعاً خیرات و برکات فراوانی نصیب حوزه و جامعه اسلامی می شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha