پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی زاده گفت: هر طلبه‌ای که تاکنون به دلیل وضعیت ناشی از کرونا نتوانسته در امتحانات نیم سال دوم شرکت کند، غیبت وی موجه بوده و می‌تواند در امتحانات مردادماه بدون لحاظ غیبت در خردادماه، شرکت کند.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در خصوص وضعیت امتحانات نیم سال دوم تحصیلی طلاب خوزستان اظهارداشت: مدیریت حوزه علمیه خوزستان زمان و روند برگزاری امتحانات نیم سال دوم را به مدارس واسپاری کرده است؛ بر این اساس آن دسته از مدارسی که در شهرهای سفید بودند، امتحانات را به‌صورت حضوری و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اهتمام به نکات بهداشتی با موفقیت برگزار کردند.

وی افزود: اما آن دسته از مدارسی که در شهرهای قرمز قرار داشتند، امتحانات را به‌صورت غیرحضوری و با نظارت مدیریت حوزه علمیه خوزستان اجرا کردند.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، با بیان اینکه برخی از مدارس علمیه خوزستان امتحانات نیم سال دوم تحصیلی را به دلیل شرایط کرونایی، به تعویق انداخته‌اند، گفت: إن‌شاءالله تا مردادماه سال جاری و در بهترین زمان ممکن، امتحانات نیم سال دوم تحصیلی طلاب برگزار خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در پایان تصریح کرد: به همه طلاب اطمینان خاطر می‌دهم «هر فردی که تاکنون به دلیل وضعیت ناشی از کرونا نتوانسته در امتحانات نیم سال دوم شرکت کند، غیبت وی موجه بوده و می‌تواند از مدیر مدرسه خود درخواست کند که در امتحانات مردادماه بدون لحاظ غیبت در خردادماه، شرکت کند».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    1 0
    وضعیت شهرستان شوشتر قرمز بوده و هست،چطور حوزه علمیه شوشتر امتحانات نیم سال دوم رو برگزار کردند،با کدام مجوز؟با کدام نظارت؟ بیشتر طلاب معترض به برگزاری امتحانات در این شرایط بودند،ولی مدیریت قبول نکردند