شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ نشست مدیر حوزه با مرکز تخصصی فلسفه اسلامی

حوزه/ مرکز تخصصی فلسفه از سال ۸۲ به فرموده رهبر انقلاب در قم راه اندازی شده است و فعالیت های خوبی در این مرکز صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین فرهاد عباسی پیش از ظهر امروز دربازدید آیت الله اعرافی از مرکز آموزش تخصصی فلسفه اسلامی حوزه علمیه قم، با بیان این که مرکز تخصصی فلسفه از سال ۸۲ به فرموده رهبر انقلاب در قم راه اندازی شده است، گفت: راه اندازی آن به دلیل ضرورتی بود که ایشان به آن اشاره کردند و بعد از راه اندازی آن نیز فعالیت های خوبی در این مرکز در رشته فلسفه اسلامی صورت گرفته است.

مدیر امور هماهنگی مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه این مرکز از لحاظ علمی یکی از بهترین مراکز علمی در حوزه است،  بهره مندی از اساتید مبرز در حوزه فلسفه، طلبه پروری، تربیت استاد، حمایت از دانش پژوه، توجه به مقوله نظم آموزشی خاص، توجه به امر پژوهش و انجام فعالیت های جهادی از دلایل ممتاز بودن این مرکز تخصصی از سایر مراکز است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی با بیان اینکه این مرکز در سه سطح ۲، ۳و ۴ اقدام به پذیرش می کند، اظهار داشت: در تلاش هستیم با برنامه ریزی بهتر و قوی تر کاری کنیم که همه دانش پژوهان به خوبی از این مرکز فارغ التحصیل شوند.

مدیر امور هماهنگی مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه با بیان این که تا کنون از سوی مدیریت حوزه تلاش شده حمایت های خوبی از این مؤسسه صورت گیرد، گفت: قطعا با عنایت و حمایت های لازم، دانش پژوهان بهتر می توانند تحصیلات تکمیلاتی خود را به اتمام برسانند و در حوزه نقش آفرین باشند.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha