جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین، در جمع کارکنان سپاه استان قزوین گفت: یکی از دلایل نابسامانی اقتصادی، ضعف مدیریت در حوزه اجرایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در جمع کارکنان سپاه قزوین، عنوان کرد: تمامی معاونت های عضو قرارگاه معنویت و سلامت به صورت ویژه به پیشبرد اهداف این قرارگاه توجه داشته باشند و در سال جاری با موضوعات ابتکاری فعالیت های قرارگاه را دنبال کنند، چون معنویت و سلامت دو امر مهم در سپاه پاسداران محسوب می شوند.  

وی با اشاره به نابسامانی های اقتصادی موجود در جامعه، ادامه داد: متأسفانه امروز اکثر مردم با گرانی، تورم، کاهش ارزش پول ملی و مشکلاتی در معیشت دست و پنجه نرم می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین در بیان چرایی این مشکلات، اظهار کرد: دشمنی سلطه گران با ملت ایران یکی از عوامل ایجاد برخی مشکلات اقتصادی در کشور است، البته ملت ایران در مقابل سلطه گران ایستادگی کردند و معادله غلط آنها را به هم ریختند.

حجت‌الاسلام و المسلمین معبودی با اشاره به اینکه یکی از ابعاد جنگ، جنگ اقتصادی است، عنوان کرد: سلطه گران با تحریم ناعادلانه، بزرگ‌نمایی و سیاه‌نمایی مشکلات در فضای مجازی در صدد عصبانی کردن مردم و قرار دادن آنها در مقابل جمهوری اسلامی هستند، قطعا مردم ایران هوشیارند و فریب دشمن را نمی خورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین، دلیل دیگر نابسامانی اقتصادی را ضعف مدیریت در حوزه اجرایی دانست و افزود: برخی کارشناسان چهار عامل نیروی انسانی، نقدینگی، سرمایه و مدیریت را زمینه و بستر پیشرفت اقتصادی کشور می دانند.

وی ادامه داد: در بحث نیروی انسانی خوشبختانه در کشور ما نیروی جوان مستعد تحصیل کرده و با انگیزه فراوانی وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین معبودی در پایان تصریح کرد: مشکلات اقتصادی تنها گریبانگیر ایران نیست، بلکه به دلیل شیوع ویروس کرونا مشکلات عدیده اقتصادی برای کل دنیا پیش آمده است اما ما باید هوشیار باشیم تا تحت تاثیر تبلیغات فریبکارانه دشمن قرار نگیریم.

در ادامه سرهنگ حسینی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) ضمن تقدیر از فعالیت معاونت های مختلف نمایندگی ولی فقیه در راستای معنویت و سلامت اظهار کرد: حتی در ایام منحوس کرونا فعالیت های قرارگاه متوقف نشده و با استفاده از ظرفیت های موجود، اهداف قرارگاه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha