دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 910745
۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
نماز جمعه

حوزه / دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همدان در اطلاعیه‌ای از عدم برگزاری نماز جمعه مورخه سوم مرداد در مناطق پر خطر در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همدان در اطلاعیه‌ای از عدم برگزاری نماز جمعه مورخه سوم مرداد در مناطق پر خطر در استان همدان خبر داد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۵ مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با آرزوی توفیق روز افزون و تندرستی برای مجاهدان عرصه سلامت به اطلاع امت خدا جوی استان می‌رساند با توجه به تقسیم مناطق به لحاظ فراگیری ویروس منحوس کرونا، به پر خطر و کم خطر و با توجه به لزوم تشدید اقدامات پیشگیرانه بهداشتی، در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری و حفظ سلامتی مردم مومن و دین‌مدار استان، نماز جمعه این هفته مورخه ۹۹/۵/۳ در شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، کبودراهنگ و شهرهای تابعه این شهرستان‌ها برگزار نمی‌گردد.

ضمنا نماز جمعه (با حفظ پروتکل‌های بهداشتی) در شهرستان‌های اسدآباد، بهار، فامنین، رزن، درگزین و شهرهای تابع این شهرستان‌ها اقامه می‌شود. لذا از مومنین درخواست می‌گردد با رعایت کامل پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت در نماز جمعه شرکت فرمایند.

محمد مولائی

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha