یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جهیزیه
عکس آرشیوی

حوزه/ طلاب خواهر علمیه فاطمیه ملاثانی شهرستان ملاثانی در راستای تسهیل امر ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان اقدام به جمع‌آوری جهیزیه برای زوج‌های جوان کردند.

سرکار خانم کلثوم نعامی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اهداء جهیزیه به زوج‌های جوان، اظهارداشت: در راستای تسهیل امر ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و ترغیب خیرین برای مشارکت در تسهیل و گسترش این امر مقدس، مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی با کمک خیرین اقدام به جمع‌آوری جهیزیه برای زوج‌های جوان کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی طرح «پیوند آسمانی» در مدرسه علمیه، گفت: با راه‌اندازی این طرح بانوان جهادگر این مدرسه زوج‌های کم‌درآمد و بی‌بضاعت را شناسایی کرده و پس از احصاء کامل با کمک خیرین، اقدام به خرید جهیزیه کردند.

نعامی، با بیان اینکه بیشتر اقلام تهیه شده از تولیدات داخلی است، تصریح کرد: همه تلاش بانوان جهادگر مدرسه این بود که کالای باکیفیتی را در اختیار زوج‌های جوان قرار دهیم.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی، با تأکید بر اینکه چنین طرح‌هایی باید استمرار داشته باشد، ابراز داشت: چه خوب است که دیگران مدارس علمیه و گروه‌های جهادی نیز در این امر مبارک و خداپسندانه شرکت کرده و با راه‌اندازی کمپین‌های تهیه جهیزیه، به امر تسهیل ازدواج جوانان کمک کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha