سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
نمای مدرسه علمیه حضرت زینب (س) یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران یزد در نشستی با مؤسس مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد، به بررسی مسائل و مشکلات این مدرسه علمیه پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، سید محمد رشیدنیا، مؤسس مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) یزد با همراهی محمد رضا راستی عضو هیئت امنا این مدرسه  در دفتر مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد حضور یافتند و مسائل عمرانی و مالی این مدرسه را مورد بحث و بررسی و قرار دادند.

رشیدنیا ضمن ارائه گزارشی از این مدرسه علمیه، با اشاره به ساخت و سازهای که در قسمت های آموزشی و اداری مدرسه صورت گرفته است، خواستار پیگیری برای آغاز عملیات عمرانی ساختمان نگهبانی و سردرب ورودی این مدرسه شد.

در این نشست، در خصوص نقشه سر درب و نگهبانی طرف خیابان اصلی مدرسه حضرت زینب (سلام الله علیها) بحث و تبادل نظر شد و با ارائه راهکارهایی مقرر گردید علاوه بر نگهبانی، یک سوئیت کامل چند منظوره در قرینه نگهبانی مدّ نظر گرفته شود و پیگیری نقشه موجود، جهت تکمیل و اصلاح به عهده  معاونت اداری مالی حوز علمیه خواهران استان یزد قرار گرفت.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با قدردانی از زحمات مؤسس، هیئت امناء و خیریّنی که در تأسیس و احداث این مدرسه علمیه مشارکت داشته اند، به نقش مؤثر آنان در اداره نمودن مدرسه اشاره کرد و بر لزوم حمایت و فعالیت مستمر آنان تأکید کرد و خواستار ایجاد منابع مالی پایدار مطمئن و همیشگی برای مجتمع عظیم مدرسه علمیه حضرت زینب (سلام الله علیها)یزد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha