شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان کردستان با بیان اینکه دستگیری سرکرده گروهک تروریستی «تندر» بسیاری از حقایق را برای ملت ایران روشن ساخت، گفت: جنایت های بی شمار این گروهک تروریستی که به نام ایران و ایرانی دست به هر اقدامی می زنند نشان داد که این انقلاب دشمنان بسیاری در کمین دارد، لذا همه نیازمند بصیرت و هوشیاری سیاسی هستیم.

حجت الاسلام مرتضی خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان دست به هر دسیسه ای برای ساقط کردن این نظام اسلامی زده اند، ولی الحمدلله با مجاهدات فرزندان این آب وخاک دشمن همیشه به در بسته خورده است.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود به اشراف کامل اطلاعاتی فرزندان این سرزمین اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر جهان بعینه به قدرت اطلاعاتی و امنیتی ایران در خنثی کردن توطئه های بی شمار دشمنان داخلی و خارجی پی برده است و همین عامل بازدارنده مهمی در برابر تحرکات دشمنان شده است.

وی با تأکید بر اینکه دستگیری سرکرده گروهک تروریستی «تندر» بسیاری از حقایق را برای ملت ایران روشن ساخت، گفت: جنایت های بی شمار این گروهک تروریستی که به نام ایران و ایرانی دست به هر اقدامی می زنند نشان داد که این انقلاب دشمنان بسیاری در کمین دارد، لذا همه نیازمند بصیرت و هوشیاری سیاسی هستیم.

حجت الاسلام خورشیدی ادامه داد: گروه تندر براساس آمار و اخباری که روابط عمومی وزارت اطلاعات منتشر کرد در بسیاری از جنایات دست داشته است و به عنوان لیدر این ترورها نقش ایفا کرده است که این گناهی نابخشودنی در افکار عمومی و حتی حقوق بشر است.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: همچنین دستگیری مدیر کانال ضدانقلاب «آمدنیوز» که به صورت شبانه روزی به دنبال ایجاد فتنه، آشوب و... در ایران بود، ضربه ای مهلک بر پیکره به اصطلاح غول رسانه غربی ها بود؛ زمانی که «روح الله زم» دستگیر شد، همگان بعینه دیدیم که بسیاری از همکاران داخلی و خارجی از مهره خودفروخته و فریب خورده، یک به یک در دام ماموران اطلاعات نظام افتاده اند که این موضوع را هم باید یکی از موفقیت های بزرگ برای این نظام مردمی و اسلامی دانست.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با علم به قدرت دفاعی، امنیتی و... ایران اسلامی هرگز به خویش اجازه نمی دهد که به مرزهای این سرزمین بزرگ دست اندازی کند و چشم طمع داشته باشد، زیرا بی شک با مشت آهنین فرزندان این انقلاب روبرو خواهد شد.

حجت الاسلام خورشیدی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی سلبریتی های وطنی، عنوان کرد: متأسفانه برخی از سلبریتی های وطنی با استفاده از افکار عمومی و نیز موج سواری به دنبال امتیازگیری از مردم هستند و در مقابل دارایی ها و اموال خود را در کشورهای دیگر هزینه می کنند که این رویه، روش نادرست و دور از حس وطن پرستی است.

این استاد حوزوی گفت: سلبریتی ها که شهرت خود را مدیون مردم هستند، چرا در ایامی که جامعه و کشور نیازمند آنان است، حضوری ندارند و تنها در فضای مجازی با کامنت ها، پیام ها و... زمینه تشویق جامعه را فراهم می آورند؟!

وی در پایان سخنان خود گفت: ایران وطن همه ماست و ارزش این خاک بسیار بالاتر از آن است که برخی از سلبریتی های به ظاهر مردمی اموالش را در کشورهای بیگانه و حتی معاند نظام اسلامی سرمایه گذاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    0 0
    عالی
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    0 0
    عالی
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    سلام پارسی را پاس بداریم و سرکرده درسته