چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ |۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 12, 2024

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه کاشان از مقام معظم رهبری به دلیل انتصاب آیت الله سلیمانی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان قدردانی کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مدیریت حوزه علمیه کاشان با صدور پیامی از رهبر معظم انقلاب به دلیل انتصاب آیت الله سلیمانی، به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان قدردانی کرد.

 درپیام مدیریت حوزه علمیه کاشان خطاب به آیت الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی  آمده است: اکنون تقدیر الهی  و درایت رهبری معظم، حکیم  و فرزانه انقلاب بر انتصاب جنابعالی به نمایندگی ایشان در منطقه و امامت جمعه کاشان  رقم خورده است، لازم است این مسئولتی خطیر را تبریک و تهنیت گفته و برایتان آرزوی توفیق و سربلندی  داشته باشیم.

 تعابیر رهبری انقلاب در حکم انتصاب، گویای بینش عمیق ایشان از منطقه کاشان و ظرفیت ها و انتظارات فراوانی است که تاریخ  علم و فقاهت و علوم عقلی و ادبیات و اخلاق  را به روحیه پرنشاط انقلابی مردم فرهنگ دوست و مجاهد و خدوم گره زده و نمادی گویا و زیبا را در ایران اسلامی رقم زده است.

وجود مردم با ایمان و شهید پرور و جوانان با نشاط و شور انقلابی و تشنه معارف ناب اسلام عزیز و دانشگاه ها و مدارس علمیه منطقه زمینه افتخار دیگری در ایفای مسئولیت و سوابق خدمت جنابعالی در تاریخ  جمهوری اسلامی بوده و به امید و توفیق الهی و توصیه های  رهبری حکیم انقلاب و با تجربه کامل حضرتعالی می تواند نماد کاملی از عظمت  و اقتدار اسلام ناب محمدی (ص) و تابلوی درخشان درتاریخ انقلاب اسلامی بوده و حوزه علمیه غنی و مدارس فعال حوزوی در منطقه نیز ظرفیت قابل توجهی است که تارک کاشان را در صفحات تاریخ نورانی و ممتاز کرده است .

 امیداست تجربه گرانقدر جنابعالی نیز به این سیر تاریخی و علمی رونق بخشیده و با همراهی و همدلی حوزویان منطقه شاهد رضای الهی و قلب مطهر امام عصر(عج) و تحقق انتظارات رهبری فرزانه انقلاب باشیم.

 مدیریت حوزه  علمیه  کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha