سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
جریان های انحرافی

حوزه/ به همت مجمع فعالان فرق، ادیان اقوام و مذاهب (مفام) نشست نقد و بررسی سه کتاب «راه راستی، لعن های نامقدس وناقوس گمراهی» با توجه به پروتکل های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی، به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مفام در این نشست، سه کتاب "راه راستی"، "لعن‌های نامقدس" و "ناقوس گمراهی" مورد نقد و بررسی قرار داد و محتوای نقدهای ارائه شده در مورد این سه کتاب را به همراه پاسخ مؤلفین به این نقدها در قالب سه ویژه‌نامه تهیه و منتشر کرد.

این گزارش حاکیست، کتاب راه راستی، نوشته سید حسن فاطمی که به بررسی و نقد باورهای زرتشتیان و باستان‌ستایان پرداخته، یکی از کتاب‌هایی است که در جلسات نقد کتاب "مفام" مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. جلسات نقد این کتاب با حضور ۳۸ نفر از اساتید و پژوهشگران عرصه نقد زرتشت و باستان‌گرایی  برگزار و شش نقد مکتوب به دبیرخانه برگزاری این جلسات ارائه شد.

دومین کتابی که مورد نقد و بررسی قرار گرفت، کتاب لعن‌های نامقدس، نوشته مهدی مسائلی که به تبیین محدودیت‌ها و قوانین تَبرِّی پرداخته  است. جلسات نقد این کتاب با حضور ۱۴ نفر از اساتید و پژوهشگران برگزار و دو نقد مکتوب به دبیرخانه برگزاری این جلسات ارائه شده است.

سومین کتابی که مورد نقد و بررسی قرار گرفت، کتاب ناقوس گمراهی، نوشته نصرالله آیتی است که به نقد و بررسی باورهای مدعی دروغین احمد بصری می‌پردازد. جلسات نقد این کتاب با حضور ۱۵ نفر از اساتید و پژوهشگران عرصه نقد مدعیان دروغین مهدویت  برگزار و دو نقد مکتوب به دبیرخانه برگزاری این جلسات ارائه شده است.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha