سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام احمدرضا اصغری معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب گفت: توافق امارات و رژیم صهیونیستی به منظور عادی سازی روابط، مهر تاییدی است بر تمام جنایات و اشغالگری صهیونیست های کودک کش که در تاریخ ثبت خواهد شد.

حجت الاسلام احمدرضا اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه برخی شیوخ مرتجع عرب برای ماندن در قدرت دست به هر جنایتی می زنند، اظهار داشت: اقدام وقیحانه بن زاید در آشکار سازی روابط با رژیم صهیونیستی، امارات را به سمت قبح زدایی و دوستی سایر کشورهای مرتجع با اشغالگران هدایت می کند.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب، این اقدام را در راستای خیانت رئیس جمهور معدوم مصر به آرمان مردم فلسطین دانست و افزود: این توافق نه تنها منافع رژیم صهیونیستی را تامین نخواهد کرد، بلکه زلزله ای را در بین جوانان جهان اسلام علیه سرسپردگی شیوخ خائن و دست نشانده شیطان بزرگ به راه خواهد انداخت.

وی با بیان اینکه خنجر عربی خیانت قرن است، ادامه داد: توافق امارات و رژیم صهیونیستی به منظور عادی سازی روابط، مهر تاییدی است بر تمام جنایات و اشغالگری صهیونیست های کودک کش که در تاریخ ثبت خواهد شد.

حجت الاسلام اصغری در پایان گفت: هرگز سخنان حکیمانه امامین انقلاب در خصوص خیانت سران کشورهای عرب به آرمان فلسطین را از یاد نبرده ایم و امروز هم مسابقه رژیم‌های مرتجع عربی برای نزدیکی علنی به رژیم صهیونیستی، موید این مطلب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha