دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
sgd

حوزه/ امام جمعه آران و بیدگل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه سلامت و فرا رسیدن روز پزشک، از مجاهدت های جامعه پزشکی تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل در پیامی به مناسبت روز پزشک آورده است: نامگذاری یکم شهریور ماه، سالروز تولد شیخ الرئیس ابوعلی سینا، الگوی بارز حکیمان و اندیشوران دلسوز و عالمان فرزانه در تاریخ پر فروغ این سرزمین، طبیب نامور و نابغه بزرگ ایرانی که درجمهوری اسلامی ایران به نام روز پزشک، نشان از توجه و اهمیت این حرفه در کشور عزیزمان دارد.

سلامتی جامعه، پیش شرط توسعه است و پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

این روز فرصتی مغتنم برای تجلیل از تلاشهای ارزنده، خالصانه و خستگی ناپذیر جامعه پزشکی است که با دستان شفابخش خود واسطه ای از سوی حضرت حق برای کاهش آلام دردمندان هستند و با بهره گیری از علم و تخصص در این عرصه گام بر می دارند.

پزشک در پاسداری از سلامت و درمان آلام جسمی و روحی در حقیقت زمینه تحقق اراده الهی در شفای بیماران را فراهم می کند و این مقام بسیار والایی است که اندیشه، تدبیر و مهارت پزشک، همسو با اراده خداوند قرار می گیرد. آنگاه که نام خدا از دل و زبان شما می گذرد و با اتصال و اتکا به شفای حقیقی درمندی را شفا می دهید یا در نجات جان بیماری سهیم می شوید بارانی از برکت و خشنودی الهی از کائنات برزمین جاری می شود، این خشنودی الهی را با هیچ پاداش مادی نمی­توان مقایسه نمود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه سلامت فرا رسیدن این روز مبارک را به تمامی پزشکانی که در عرصه نظام سلامت تلاش می کنند به ویژه پزشکان فرهیخته و توانمند دانشگاه علوم پزشکی منطقه کاشان و کادر درمانی بیمارستان سیدالشهدا علیه السلام  تبریک عرض نموده و از همت و حمیت و خدمات ارزنده این جهادگران در مقابله با ویروس مهلک کرونا که مجاهدانه برای کاهش الان و التیام و درمان هموطنان عزیزمان قامت افروخته  بخصوص دکتر سرکار خانم باقری ریاست شبکه بهداشت و درمان وجامعه پزشکی شهرستان دارالشهدای اران و بیدگل  این پیام آوران مهربانی و سلامت، آرزوی توفیق، بهروزی و سربلندی می نماییم.

دست های شفابخش تان همواره پرتوان و دریای دانش و معرفت و فضیلت تان همواره بیکران باد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل

یکم شهریور ماه ۱۳۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha