یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علی مرادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در کردستان، گفت: پرچم ابلاغ سیاست‌های رهبری و پافشاری در اجرای سیاست‌های ولی فقیه بر دوش نمایندگان ولی فقیه در استان هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی مرادی، به نمایندگی از ائمه جمعه کردستان، امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان، در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، گفت: امروز وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی، زمینه ساز وحدت و یکدلی در کشور شده است.

امام جمعه بیجار ادامه داد: در این سالها که انقلاب به شدت مورد هجمه دشمنان بوده و هست، این مقام معظم رهبری است که به عنوان یک راهنما کشتی انقلاب را در این تلاطم حفظ کرده و آن را به ساحل آرامش می رساند.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: در همین جا جای دارد از خدمات ۱۰ ساله حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در استان کردستان نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان ولی فقیه، پل ارتباط بین مردم و رهبر معظم انقلاب هستند، گفت: همین ارتباط نماینده ولی فقیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی بی گمان زمینه ساز توسعه و ارتقای هر استانی خواهد بود.

امام جمعه شهرستان بیجار تاکید کرد: پرچم ابلاغ سیاست‌های رهبری و پافشاری در اجرای سیاست‌های ولی فقیه بر دوش نمایندگان ولی فقیه در استان هاست.

حجت الاسلام مرادی در پایان گفت: در این جلسه به نمایندگی از سایر ائمه جمعه استان از حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تقدیر می کنیم و امیدواریم که حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی، نماینده جدید ولی فقیه در کردستان بتوانند از فرصت های موجود در این منطقه برای ارتقا و توسعه استان بهترین استفاده را ببرند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha