چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
پرندیان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان کردستان از برگزاری دوره دانش افزایی مهارت های تدریس ویژه اساتید مدارس علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام رضا پرندیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ماه محرم اظهار داشت:  دوره دانش افزایی مهارت های تدریس برای اساتید حکم دار تمام وقت و نیمه وقت حوزه علمیه استان کردستان به مدت ۳ روز و با حضور ۴۳ نفر در مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: رضایتمندی اساتید از این دوره هم از جهت شکلی و هم از جهت محتوایی در حد بسیار خوب ارزیابی شد.

حجت الاسلام پرندیان بیان کرد: الحمدلله با این دوره با تحقیق های عملی، آموزش روش تدریس به صورت کارگاهی و همچنین برنامه های کلاسی که برگزار شد و نیز تحقیقات ارائه داده شده توسط استاد، ادامه دار خواهد بود که شرکت کنندگان می بایست طی ۱۰ روز تحقیق‌ها را تحویل معاونت آموزش استان دهند تا جهت بررسی و نمره دهی محضر استاد ارسال گردد و اساتیدی که نمره نهایی قبولی را کسب کنند گواهی برای این بزرگواران صادر خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: این گواهی هم مجوزی برای تدریس و هم مجوزی برای ارتقاء حکم تدریس خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: ان شاء الله برنامه ای که معاونت آموزش استان کردستان خواهد داشت این است که در هر تابستان یک دوره دانش افزایی برای اساتید و یک دوره نیز برای کادر و مدیران مدارس برگزار خواهد کرد.

حجت الاسلام پرندیان تاکید کرد: بعد از شروع سال تحصیلی سعی خواهیم کرد که دوره مدیریت و مهارت های مدیریتی را برای مدیران و کادر داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha