جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام اسدی

 حوزه/ کارشناس امور فرهنگی اداره کل دادگستری قزوین گفت: دشمن شناسی از دیدگاه اسلام اهمیت بسیاری دارد، چرا که  واژه «عدو» به معنای دشمن بارها در قرآن کریم آمده و در آیات مختلف دشمنان و فعالیت‌های آنان علیه مسلمانان شناسانده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین حجت الاسلام علی اسدی با حضور در برنامه «تا آسمان» که از سیمای مرکز قزوین به روی آنتن می رود، اظهارکرد: مردم ایران با رعایت دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا، مجالس و محافل عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) را به خوبی برگزار کردند که جای تقدیر دارد.  

کارشناس امور فرهنگی اداره کل دادگستری قزوین ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام سجاد (ع) بیان کرد: بدون تردید روشنگری‌های امام سجاد (ع) و حضرت زینب کبری(س) بعد از ماجرای غم بار کربلا در تداوم نهضت عظیم عاشورا نقش به سزایی داشته است

حجت الاسلام اسدی عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، دشمن با جنگ رو در رو در صدد آن بود که انقلاب و تمامی ارزش‌های اسلامی را نابود کند که موفق نشد، اما امروزه نقشه دشمن عوض شده و برای تخریب و تضعیف نظام جمهوری اسلامی این بار از راه جنگ نرم  وارد شده که باید در این زمینه هوشیار باشیم و دشمن را بشناسیم.

وی ادامه داد: دشمن شناسی از دیدگاه اسلام اهمیت بسیاری دارد، چرا که واژه «عدو» به معنای دشمن بارها در قرآن کریم آمده و در آیات مختلف دشمنان مسلمانان و فعالیت‌های آنان علیه مسلمانان شناسانده شده است.

کارشناس امور فرهنگی اداره کل دادگستری قزوین: امروز رسانه ها به عنوان ابزار قدرت جهان تأثیر به سزایی در هدایت افکار عمومی دارند و دشمنان با ترویج غرب گرایی در پی ضربه زدن به نظام اسلامی هستند

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha