شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
افتتاح صفحه اختصاصی کهگیلویه و بویراحمد در خبرگزاری حوزه

فعال رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد، معرفی حوزه های علمیه و نخبگان حوزوی به نسل جوان و نوجوان را از رسالت مهم خبرگزاری حوزه برشمرد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، امروز یک شنبه ۱۳ مهرماه، صفحه اختصاصی «استان کهگیلویه و بویراحمد» در خبرگزاری رسمی حوزه، با حضور حجت الاسلام والمسلمین پناهی، مدیر حوزه استان افتتاح شد.

امیر امیرپور از فعالان رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص با بر شمردن ظرفیتهای استان، اظهار کرد: بالاترین و مهمترین داشته این استان، مردمانی صد در صد شیعه هستند که باورهای محکم و ناگسستنی دینی داشته و در راه دین داری در طول تاریخ جان های عزیزی را تقدیم کرده اند.

وی به نقش روحانیت در ترویج دین مداری و دین باوری در استان اشاره کرد و گفت: تاریخ نشان داده که مردم این دیار همواره در طول مبارزات خود علیه زورگویان پشت سر روحانیت بوده و هیچ گاه این پیوند از هم نپاشیده است.

این فعال رسانه ای ادامه داد: بیش از هر چیز باورها و اعتقادات مردم بخصوص جوانان مورد هجمه قرار گرفته، لذا خبرگزاری حوزه نقش روشنگری و بصیرت افزایی خود را مقدم بر سایر حوزه های کاری می داند.

معرفی هر چه بیشتر حوزه های علمیه استان به نسل جوان و نوجوان و همچنین روشنگری در مورد برخی شبهه ها که حوزه را هدف قرار گرفته از دیگر اولویت هایی است که خبرنگار خبرگزاری حوزه به آن اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه ها معرفی نخبگان حوزوی و همچنین کمک به پیوند هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه در استان خواهد بود.

وی به محرومیت مضاعف باقی مانده از نظام ستمشاهی پهلوی در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: بیان محرومیت ها و ارائه راهکارها جهت رفع این مشکلات و استفاده از توان علما و روحانیون در فعالیت های رسانه ای برای کمک به توسعه استان و رفع محرومیت ها از اهداف خبرگزاری حوزه در استان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha