چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
کد خبر: 922324
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
اکبری

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از راه اندازی حسینیه های سیار به صورت رژه خودرویی در سطح شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ پاسدار کریم اکبری، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: امسال به دلیل محروم بودن از پیاده روی اربعین حسینی به خاطر ویروس کرونا از امشب تا هفدهم مهرماه برنامه های متعدد فرهنگی و رسانه ای توسط قرارگاه های جهادی و پایگاه های بسیج  کاشان برگزار می شود.

وی، راه اندازی حسینیه های سیار به صورت رژه خودرویی در سطح شهرستان کاشان توسط بسیج را از  برنامه های اربعین حسینی اعلام کرد و  افزود: فضا سازی رسانه ای، پخش زیارت اربعین و اجرای پویش ها با شعار الحسین سفینه الانجاة همزمان با سراسر کشور از دیگر برنامه های  اربعین حسینی در کاشان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، همچنین از اجرای مرحله سوم از گام دوم رزمایش کمک مومنانه از روز اربعین تا پایان ماه صفر با حمایت خیرین و قرارگاه های جهادی  این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: در این مرحله  ۳ هزار بسته مواد غذایی  هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان، در قالب ۷ قلم کالای اساسی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : در روز اربعین حسینی نیز ۱۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و محرومان کاشان توزیع خواهد شد

 اکبری در پایان از برگزاری برنامه ثقلین در قالب کمک مومنانه به محرومین یکی از مناطق خوزستان خبر داد و گفت: در این برنامه به تعداد عمودهای پیاده روی اربعین حسینی بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha