دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
توهین به پیامبر

حوزه/ ۸ تن ائمه جمعه اذربایجان‌غربی با صدور پیام‌هایی، اهانت امانوئل مکرون به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، ۸ تن ائمه جمعه آذربایجان‌غربی به صورت جداگانه با صدور پیامی اقدام رئیس جمهور فرانسه در توهین به پیامبر اسلام را محکوم کردند.

حجت الاسلام حسین منیری امام جمعه محمدیار:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 
یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (الصف: ۸)
اهانت سخیفانه روزنامه شارلی ابدو و حمایت بی شرمانه دولتمردان فرانسه از این اقدام وقیحانه در ادامه طرح ها و اقدامات مزورانه‌ای است که طی سالیان اخیر توسط مثلث شوم آمریکا، صهیونیزم بین الملل و جبهه غرب در مواجهه با گسترش فرهنگ ناب و مکتب سراسر نورانی اسلام و پیاده سازی طرح اسلام هراسی صورت می‌گیرد. 

توهین و تمسخر در همیشه تاریخ نشانه عجز و ناتوانی در منطق و استدلال بوده و همواره امری ناپسند تلقی می‌شود، بدون تردید اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) در راستای پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره غیر واقعی از اسلام توسط رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکایی طراحی شده است. 

قطعا دشمنان در تلاش هستند تا با چنین رفتارهای موهن و غیراخلاقی و غیرانسانی چهره‌ای غیرحقیقی از اسلام واقعی به جهانیان نشان دهند اما امروزه به برکت مقاومت اسلامی در اقصی نقاط جهان و دستاوردهای جبهه مقاومت و صدور انقلاب اسلامی به جهان شاهد هستیم تیغ تیز اسلام ستیزی و اسلام هراسی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی در دنیا کند شده است. 

اهانت به شخصیت پیامبر خاتم (ص) ، مخدوش کردن چهره اسلام مهر و مودت و رحمت، جسارت به کتاب آسمانی مسلمانان قرآن کریم، ساخت فیلم و انیمیشن موهن و ... از جمله اقدامات موهن فرهنگی است که در کنار اقدامات نظامی، سیاسی و اقتصادی ، تحریم، نفوذ ، تحریف و ... سعی دارند مسلمانان را از مسیر  پیشرفت و تمدن بشری عقب نگاه داشته و از رسیدن پیام صلح و دوستی اسلام ناب به قلب های پاک جلوگیری نماید. ولی کور خوانده اند، امت هوشیار و متحد مسلمان جهان به خصوص ملت حسینی ایران اسلامی همچون گذشته، خاری در چشم استکبار جهانی خواهد بود و در مسیر الهی پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت (ع) تا ظهور منجی موعود(عج الله تعالی فرج الشریف) حاضر در تمام رویدادها و صحنه ‌هاست.

ضمن ابراز تاسف و اندوه مضاعف از این حرکت سخیف و شرم ‌آور و دین‌ستیز نشریه فرانسوی، علیه رسول مهر و پیامبر رحمت(ص) و حمایت سران فرانسوی از این اقدام که قلوب تمامی آزادگان جهان و موحدان به خصوص مسلمانان عالم را جریحه دار کرد، اعلام می‌داریم ضمن محکوم کردن این اقدام وقیحانه و غیرانسانی آن هم به طور آشکار از سوی یک دولتِ مدعی حقوق بشر،  هیچ گاه در برابر توهین به مقدس‌ترین مقدسات خود ساکت و بی‌تفاوت نبوده به هر روشی که در اختیار داریم، در مسیر برملاساختن اهداف شوم دشمنان خواهیم کوشید.

وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَةً لِلْعَالَمِینَ

حجت الاسلام محمود ابراهیمی امام جمعه نقده: 

بسم اللَّهَ الرحمن الرحیم 
الَّذِینَ یُحَآدُّونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُٓ أُولَٰئِکَ فِی الْأَذَلِّینَ ؛بی‌تردید کسانی که با خدا و پیامبرش دشمنی می‌کنند، در زمره خوارترینان هستند.
کَتَبَ اللَّهُ لَأَغْلِبَنَّ أَنَا وَرُسُلِیٓ ۚ إِنَّ اللَّهَ قَوِیٌّ عَزِیزٌ؛خدا مقرّر کرده است که بی تردید من و پیامبرانم پیروزیم. همانا خدا نیرومند و توانای شکست‌ناپذیراست 
.مجادله آیات ۲۰و۲۱

انسان های بی منطق و بی شخصیت و ذلیل در مقابل منطق آسمانی، عقلانی و انسانی شکست خورده وچند روزی دلخوش به هوای نفسشان هستند ودر نهایت همانند کف روی آب ازبین رفته آب زلال حیات بخش  نمایان خواهد شد چرا که خدای قهار و جبار و عزیز  فرمود من و پیامبرانم به طور حتم پیروز خواهیم شد و دشمنان در زمره خوارترین موجودات خواهند بود.

 رئیس‌جمهور فرانسه و همقطارانش مثل آمریکا و اسرائیل جزو خبیث ترین موجودات هستند که به خود اجازه می دهند با خدا و پیامبرش دشمنی کنند البته بدانند که دچار سختترین عذابهای دنیوی و اخروی خواهند شد ماروحانیت و  اقشار مختلف مردم نقده به شدت مواضع ننگین آنها رامحکوم کرده وآماده ایم تا آخرین نفس  درمقابل آنها مبارزه کرده و به خاک مذلت  بکشانیمشان؛ ان تنصر الله ینصرکم ویثبت اقدامکم .

حجت الاسلام محمد خانبابایی امام جمعه نوشین شهر:

بسم الله الرحمن الرحیم
«هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَیٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ»  به خواست خدا دین اسلام بر تمام جهان گسترش خواهد یافت و لو اینکه بدخواهان و مشرکین مانع ایجاد کنند .

اسلام عزیز و پیام آور آسمانی آن رسول مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمدبن عبدالله صلی الله علیه و اله همواره نوید بخش مهر و دوستی بین انسانها بودند و خداوند کریم نیز بزرگترین شاخصه پیامبرش را رحمت برای عالمیان می شمارد آنجا که می فرماید؛ (و ما ارسلناک الا رحمه للعالمین) همواره شیاطین و بدخواهان از صدر اسلام تا کنون در صدد مخدوش کردن چهره نورانی رسول مهربانی‌ها و دین اسلام بوده اند غافل ازاینکه خداوند خودش حامی و پشتیبان رسولش و دین او بوده و خواهد بود تا آوازه شریعت نبوی جهانی شود.

استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل و نوچه های آن همواره با اسلام هراسی و تصویر چهره خشن از اسلام به کمک سیطره خبری و رسانه ای و به بهانه آزادی بیان بدترین ظلمها را به بشر و علی الخصوص جهان اسلام نموده اند.

حمایت رئیس جمهور فرانسه از باز نشر توهین به ساحت قدس نبوی در نشریات فرانسوی و اروپائی به بهانه آزادی بیان ، یادآور کلام رهبر حکیم و فرزانه انقلاب است که تصویر جالبی از غرب وحشی یادآور شدند

سخنان سخیف مکرون در حمایت از توهین به اسلام و مسلمانان و ایجاد محدویت برای مسلمانان فرانسه که مدعی مهد آزادی بیان است باعث بیداری جهانیان و آشنائی بیشتر و بهتر با اسلام خواهد شد و ان شاء الله شاهد گسترش اسلام خواهد گردید به قول شاعر ( عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد) .

سناریویی که استکبار جهانی بازی می کند و همراهی برخی دولتهای مرتجع و منافق عربی منطقه و دول غربی  در به فراموشی سپردن مسئله اول جهان اسلام که مسئله فلسطین و قدس شریف است ، و عادی سازی روابط با غده سرطانی اسرائیل و ناامن سازی منطقه خاورمیانه که در عراق و لبنان و درگیری ارمنستان و آذربایجان در مسئله قره باغ در نوار مرزی کشورمان و همه و همه جهت ایجاد تفرقه در بین ملتها و دولتهای اسلامی است و به لطف الهی و مبارکی  هفته وحدت و ولادت نورانی سرور کائنات باعث اتحاد بین جهان اسلام خواهد شد و جهان اسلام را متحدتر خواهد ساخت و آتشی که توسط رئیس جمهور فرانسه افرخته شده سرانجام دامن خودشان را خواهد گرفت.
تحریک احساسات میلیاردها مسلمان و انسانهای آزادی خواه جهان به نفع آنها نخواهد بود و کمترین اقدام جهان اسلام در گام اول تحریم کالا های فرانسوی ، احضار و تذکر و در صورت عدم تاثیر اخراج سفیر فرانسه و قطع رابطه با فرانسه است تا دولتهای دیگر حساب دستشان بیاید که جهان اسلام اگر یکصدا ندای  ( لبیک یا محمد ) سر دهد سیل خروشانی خواهد شد که ریشه آنها را از بن خواهد کند و اثری از آنها باقی نخواهد ماند.  

ما مردم ولایتمدار بخش نازلو و نوشین شهر قطره ای از دریای خروشان جهان اسلام فدائیان رسول مکرم اسلام هستیم و ضمن محکومیت این حرکت سخیف ، خواهان اتحاد جهان اسلام و موضع گیری سران کشورهای اسلامی و محکومیت این سخنان در مجامع بین المللی هستیم و از دولتهای اسلامی بالاخص از دولت محترم و وزارت خارجه کشورمان ، خواهانیم تا منافع زود گذر خود با دولت فرانسه را با عزت و شرف جهان اسلام که وجود نبی مکرم است معامله نکنند و تا عذر خواهی رسمی رئیس جمهور فرانسه با تحریم کالاهای فرانسوی ، سفیران فرانسه در کشورشان را احضار یا اخراج نمایند.

حجت الاسلام حیدر عباسی امام جمعه قوشچی:

بسم الله الرحمن الرحیم
خاصیت نور روشنایی بخشیدن است و ظلمت پرستان از دیدن نور گریزانند

در زمان حیات پربرکت رسول مکرم اسلام عده ای روشنگری هایت را جنون خواندند وعده‌ای با تمسخر ابتر گفتند اما اکنون بعد از چهارده قرن این نام مقدس ایشان است که در هرلحظه از ثانیه ها  کره زمین با ندای (اشهدان محمدا رسول الله )با حرکت خورشید  در افق ها تا قیامت ادامه دارد و تعطیل نمی‌شود

 کسانی که آن تهمت ها را می زدند خودشان در جهنم ونام شان در زباله دان های تاریخ گم و گور شد، دنباله روهای بدبخت و رذل و نجس آنها مثل مکرون فرانسوی یا رذلهای دیگر هم در زندگی ننگین شان از دشمنی با نام مقدس پیامبر، فقط برای خودشان آتش جهنم ذخیره می‌کنند 
و همچنان بشریت محتاج تعالیم نورانی قرآن محمد رسول الله است.

بدینوسیله توهین‌های مکرر مکرون فرانسوی ملعون و دیگر غربی‌های لعین را محکوم می‌کنیم واز دولت مردان غیور انتظار داریم با واکنش مناسب و مقتدرانه درسی فراموش نشدنی به توهین کنندگان دهند 
والسلام

حجت الاسلام حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَإِذَا رَآکَ الَّذِینَ کَفَرُوا إِنْ یَتَّخِذُونَکَ إِلَّا هُزُوًا أَهَٰذَا الَّذِی یَذْکُرُ آلِهَتَکُمْ وَهُمْ بِذِکْرِ الرَّحْمَٰنِ هُمْ کَافِرُونَ» انبیاء۳۶

باز هم شاهد توهین‌های حقیرانه و سراسر رذالت و پستی رئیس جمهور احمق فرانسه به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) هستیم که نشان دهنده جریان سازی و جهت گیری رسانه‌های استکباری و استعماری در راستای اسلام ستیزی و طراحی توطئه‌های اسلام هراسی در روزهای پیش رو است و قطعا نمی‌توان منکر نقش آفرینی لابی‌های صهیونیستی در این زمینه شد.

این توهین آشکار و بی‌شرمانه به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و دین مبین اسلام در حالی است که اسلام دین آزادی، برابری و برادری است و ارمغان اسلام برای مردم جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان همواره آزادی و امنیت بوده است و همواره شاهد هستیم غیرمسلمانان در کشورهای اسلامی از جمله ایران اسلامی آزادانه ترین زندگی را داشته و دین مبین اسلام هرگونه توهین به مقدسات دیگر ادیان آسمانی را حرام می‌داند.

قطعا دشمنان در تلاش هستند تا با چنین رفتارهای موهن و غیراخلاقی و غیرانسانی چهره‌ای غیرحقیقی از اسلام واقعی به جهانیان نشان دهند اما امروزه به برکت مقاومت اسلامی در اقصی نقاط جهان و دستاوردهای جبهه مقاومت و صدور انقلاب اسلامی به جهان شاهد هستیم تیغ تیز اسلام ستیزی و اسلام هراسی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی در دنیا کند شده است و مردم دنیا تصوری غیر از آنچه رئیس جمهور احمق ونادان و ستیزه‌گر و بی اخلاق فرانسه تلاش می‌کند نشان دهند، از دین اسلام دارند.

مردم شهرستان میاندوآب ضمن محکوم کردن اقدام اخیر رئیس‌جمهور احمق فرانسه، اعلام می‌کند این حرکات و رفتارهای غیرانسانی و ضداخلاقی نه تنها باعث اتحاد و انسجام و یکپارچگی بیشتر جهان اسلام علیه تمامیت کفر و شرک و نفاق خواهد شد، بلکه موجب می‌شود مردم آزاده جهان از دیگر ادیان نیز به اسلام و مسلمانان نزدیک‌تر شوند و بخش مهمی از جبهه مقاومت و ضداستکباری برخاسته از دل اسلام ناب را در کشورهای خود تشکیل دهند و قطعا مسلمانان و بزرگان جهان اسلام هرگز این دشمنی‌های کشور فرانسه را فراموش نخواهند کرد.

حجت الاسلام‌ علی بابایی امام جمعه کشاورز:

مدعیان دروغین فرهنگ‌،تمدن و حقوق بشر بازهم با رفتار و گفتار زشت و بی منطق خود چهره واقعی خود رابه مردم دنیا اعلان کردند. اقدام شیطانی وپلید نشریه شارلی ابدو تحت سیطره صهیونیزم بین الملل در چاپ وانتشار کاریکاتور موهن از پیامبراکرم حضرت محمدمصطفی صلی الله علیه وآله به بهانه آزادی بیان وحمایت رئیس جمهور پست فرانسه از این اقدام شرم آور موجب جریحه دار شدن قلوب مسلمانان و پیروان واقعی آن حضرت در سراسر جهان گردیده پیامبر گرامی که در کتاب آسمانی آن حضرت  انبیاء الهی به بزرگی یاد شده اند.

اینجانب از طرف خود و مردم مومن و متدین بخش کشاورز عمل وقیحانه رئیس جمهور فرانسه را محکوم نموده و از عموم مسلمانان دنیا و محبان انبیاء الهی می خواهم انزجار خود را اعلان کنند.

حجت الاسلام رسول جمشیدی امام جمعه چایپاره :

بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ(صف/۸)
کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

سناریوی شیطانی اسلام‌ستیزی که اخیراً با قلم‌های زهرآگین و توهین‌های سخیف و مکرر مجله موهن (شارلی اِبدو) به ساحت مبارک و نورانی  پیامبر اعظم حضرت محمد (صلی الله علیه و آله)  و سوزاندن  مصحف  نورانی قرآن کریم در سوئد بار دیگر عواطف و احساسات همه مسلمانان بلکه موحدین و متدینین را جریحه دار و آزرده ساخت و متعاقباً حمایت رئیس‌جمهور بی‌خرد و ماجراجوی فرانسه وارد مرحله جدیدی شده است ، بیانگر تناقض بزرگ در غرب به ویژه پرچمدار به اصطلاح  آزادی بیان در اروپا است که برای سرپوش گذاردن به ناکامی های خود در عرصه جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غربی به دین مبین اسلام و آموزه‌های پیامبر اعظم(ص) صورت می پذیرد.
این اقدام موهن حکایت از جاهلیت مدرن و انحطاط فکری و اخلاقی عصر حاضر دارد و گویای تلاش ناکام  سردمداران غربی در مبارزه و دشمنی با تعالیم روشنگر و حیات بخش اسلام ناب محمدی (ص) بوده که ضمن معطوف نمودن اذهان عمومی ملت‌های آزاده جهان به ویژه مسلمانان به معادلات سیاسی جهان غرب و اندیشه‌های رو به زوال و در حال فروپاشی لیبرالیسم که برای حیات ننگین خود دست و پا می‌زنند، آزمونی بزرگ برای نشان دادن حیات دنیای اسلام و شناسایی رژیم‌های منافق و مرتجع منطقه به عنوان هم پیمانان رژیم صهیونیستی و دنیای استکبار است.

رفتار منافقانه سردمداران غربی در حمایت از انتشار تصاویر موهن به بهانه آزادی بیان به هیچ وجه قابل دفاع نیست چه آنکه آزادی بیان به حربه‌ای برای تهاجم به تمام موجودیت هر آنچه غیر غربی است تبدیل شده است. اگر اهانت به مقدسات مسلمانان در راستای آزادی بیان است؛ چرا برای انکار یا حتی تردید درباره هولوکاست مجازت های سنگینی در نظر گرفته شده است؟

توهین به ساحت پیامبر اسلام (ص) در زمان حاضر، انحراف اذهان از وقایع پیچیده‌ای است که در سرزمین‌های اسلامی در حال وقوع است. روند سریع عادی‌سازی روابط میان رژیم اشغالگر قدس و چند کشور عربی و اسلامی، به‌شدت نگران‌کننده است. هرچند چنین روابطی پیش‌ازاین نیز به‌صورت پنهانی وجود داشته، اما علنی کردن آن در این مقطع، گامی در جهت کاهش غیرت و حمیت دینی در مسلمانان و برای به فراموشی سپردن مسئله فلسطین است. این مسئولیت تمام تریبون داران و افراد تأثیرگذار در جهان اسلام و به‌ویژه ایران اسلامی است که ضمن ایستادن در برابر هرگونه بی‌احترامی به عقاید اسلامی، سمت‌وسوی اصلی مبارزه جهانی با کفر را بیش‌ازپیش نمایان سازند و به یادآورند که امام راحل فرمود «فلسطین مسئله اول جهان اسلام است».

 علت چنین اهانت هایی به مسلمانان، نگرانی از نفوذ مسلمانان و اسلام در غرب است و هر روز اسلام گسترش بیشتری پیدا می کند و این موضوع غرب را به وحشت انداخته است و حالا می خواهند با چنین اقداماتی از گسترش اسلام در آن دیار جلوگیری کنند و با توهین به پیامبر اسلام(ص) می خواهند احساسات مسلمانان در غرب را تحریک کنند تا دست به اقدامات خشونت آمیز بزنند و این گونه اسلام را در نزد افکارعمومی در غرب خشن جلوه دهند.

عصبانیت دشمنان اسلام به جهت این است که آیه «یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْواجاً» تحقق پیدا کرده است، علاقه‌مندی و گرایش مردم دنیا به اسلام حقیقی سبب بروز اینگونه حرکات سخیف می‌شود. اینها خیال می‌کنند با فوت می‌توانند جلوی انتشار نور را بگیرند در حالیکه خدای متعال فرموده است: «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» باید در انتظار گسترش نورالله در جهان باشند.

دفتر امام جمعه شهرستان چایپاره این اقدام موهن نشریه فرانسوی را بشدت محکوم نموده و ضمن هشدار به دشمنان یادآور می‌شود که ملت‌های مسلمان بویژه مردم شریف ایران در مقابل این حرکات مذبوحانه سکوت نخواهد کرد و به شدت خواهد ایستاد و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد و با  یادآوری این وعده الهی به تمامی مسلمانان جهان «هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَیٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ»  به خواست خدا دین اسلام بر تمام فتنه‌ها و توطئه‌ها پیروز خواهد شد. این وعده حق، تخلف‌ناپذیر است.
 

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده امام جمعه چالدران: 

بسم الله الرحمن الرحیم
وإِذَا رَآکَ الَّذِینَ کَفَرُوا إِنْ یَتَّخِذُونَکَ إِلَّا هُزُوًا أَهَذَا الَّذِی یَذْکُرُ آلِهَتَکُمْ وَهُمْ بِذِکْرِ الرَّحْمَنِ هُمْ کَافِرُونَ» انبیاء۳۶
(لبیک یا رسول الله)
الهی عظم البلاء
توهین به وجود مقدس علت خلقت عالم ، نور تمام مخلوقات ، منادی وحدت بشریت و ناجی تمام امم و خاتم تمام انبیاء (علیهم آلاف تحیت وثناء) حضرت محمد بن عبدالله (صل الله علیه و آله و سلم) ذنبی لا یُغفَر است که باید جامعه بشری با چنین جنایتکارانی برخورد قاطعی داشته باشند تا دیگران جرات چنین جسارتی را نداشته باشند.

ما به عنوان امت اسلامی و سرباز پیامبر و اهلبیتش در سنگر امامت و ولایت ضمن محکوم کردن این عمل وقیحانه مجله فرانسوی و بدتر از آن حمایت سران و رئیس جمهور فرانسه از آن را محکوم نموده و از امت اسلامی و کشورهای اسلامی درخواست دارم باچنین کشوری که به خود اجازه می دهد تحت عنوان آزادی قلم وبیان از چنین عمل ددمنشانه حمایت کند که بلاشک اندیشه پلید صهیونیسم ها را به سرکردگی آمریکا و اسرائیل در جامعه پیاده می کنند و از پیشرفت اسلام واسلام گرایی به خاطر ظلم وستمی که انجام داده اند و از بیداری و آگاهی اسلامی هراس دارند قطع رابطه کرده وتکلیف خود را مشخص نمایند .

و اعلام می‌کنیم این حرکات و رفتارهای غیرانسانی و ضداخلاقی نه تنها باعث اتحاد و انسجام و یکپارچگی بیشتر جهان اسلام علیه تمامیت کفر و شرک و نفاق خواهد شد، بلکه موجب می‌شود مردم آزاده جهان از دیگر ادیان نیز به اسلام و مسلمانان نزدیک‌تر شوند و بخش مهمی از جبهه مقاومت و ضداستکباری برخاسته از دل اسلام ناب را در کشورهای خود تشکیل دهند و قطعا مسلمانان و بزرگان جهان اسلام هرگز این دشمنی‌های سران کشورهای غربی را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha