دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مهدی ریاضی - مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان قم

حوزه/ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: شعبه رسیدگی کننده پس از انجام تحقیقات و بررسی های لازم و احضار متهم و اخذ اظهارات وی اتهام گرانفروشی را محرز و مسلم اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهدی ریاضی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: در پی افزایش قیمت مرغ در سطح شهر قم، طرح تشدید برخورد با متخلفان اجرایی شد.

وی افزود: این طرح که با هدف پیشگیری از روند افزایش خودسرانه قیمت مرغ اجرا شد، با برگزاری گشت های مشترک با حضور نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان قم بوده است.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم اظهار داشت: در این راستا پرونده ای به اتهام گرانفروشی تشکیل و جهت رسیدگی به یکی از شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارجاع شد.
وی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم و احضار متهم و اخذ اظهارات وی، به دلیل عجز از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، اتهام گرانفروشی محرز و مسلم را اعلام نمود.

ریاضی گفت: شعبه رسیدگی کننده کشتارگاه متخلف را به علت داشتن سابقه تخلف، علاوه بر ممهور نمودن پروانه بهره برداری واحد به مهر تخلف سوم، تعطیلی موقت به مدت یک ماه و نصب پارچه به عنوان گرانفروش، به پرداخت ۲ میلیارد و ۶۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جزای نقدی معادل ۵ برابر ارزش ریالی تخلف در حق دولت محکوم نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha