سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ |۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 11, 2024
وحید نفر

حوزه / بازیگر سریال «نجلا» گفت: به دلیل اراداتی که به اباعبدالله (ع) در این کار بود تمام توانمان را گذاشتیم.

وحید نفر، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، درباره  تجربه حضورش در سریال «نجلا» گفت: این مجموعه از آن دست کارهایی است که نمی‌توان آن را فراموش کرد، چون مضمون و پیامش ریشه در باورها و اعتقاداتمان دارد. در نجلا همه عوامل می‌دانستند در کاری حضور دارند که در آن ارادت به اباعبدالله‌الحسین (ع) ویژگی بارز و اصلی است، پس تمام سختی‌ها را به جان خریدم تا بتوانیم بهترین کار را ارائه دهیم.

وی افزود: شاید به لحاظ کاری بازی در نجلا یکی از سخت‌ترین اتفاقات در بازیگریم بود، چون در تابستان باید در آبادان حضور می‌داشتیم و همه خوب می‌دانند در این فصل، آبادان چقدر گرم است، ولیکن این امر اصلا مهم نبود، بلکه آنچه اهمیت داشت خوب درآمدن کار بود.

‌این بازیگر با بیان این‌که در نجلا تمامی عوامل سعی می‌کردند به یکدیگر کمک کنند، اظهار کرد: بازیگران برای این‌که بهتر نقش خود را ایفا کنند نه تنها روی کار خود، دقت نظر داشتند، بلکه از هرگونه کمکی به بازیگر روبروی خود دریغ داشتند. این اتفاق شاید در بسیاری از کارها رخ ندهد، اما معتقدم سریالی که توانسته نام اباعبدالله را به همراه داشته باشد، چنین فضای صمیمی را سبب شده است.
بازیگر «نجلا» تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در این کار وجود داشت زمان اندکی بود که در اختیارمان بود، برای همین باید تمام تلاش خود را می‌کردیم تا سریال به پخش برسد. شاید باورتان نشود ما حتی در آخرین روزی که قرار بود سریال پخش شود فیلمبرداری داشتیم برای همین معتقدم اگر بتوان شرایطی را در سیما پیش آورد که بازیگر و کارگردان با فراغ بال کار خود را انجام دهد آن اثر نتیجه بهتری خواهد داد.

وی درباره تجربه همکاری با «حسام ‌منظور» گفت: با حسام منظور از سال‌های پیش و زمانی که دانشجو بودیم آشنا بودم. وی بازیگر بسیار بسیار خوبی است که متاسفانه دیر از زمانی که باید شناخته شد، البته این مسئله نسبت به همه بازیگران تئاتر صدق می‌کند، چون استعدادهای بالایی در تئاتر داریم که شاید تا آخر کارشان هیچ‌گاه دیده نشوند، اما خوشبختانه حسام منظور با توجه به توانایی و لیاقتی که داشت، توانست حقش را بگیرد.

نفر درباره کار با تقیانی‌پور کارگردان «نجلا» نیز تصریح کرد: قبلاً با این فیلمساز تجربه همکاری داشتم، برای همین وقتی پیشنهاد شد با او کار کنم بسیار خوشحال شدم، زیرا وی به شدت روی کارش احاطه دارد و از کوچکترین نکات غافل نمی‌شود برای همین هم در سریال نجلا با وجود برخی کمبودها بهترین نتیجه را دیدیم، به‌نحوی‌که کمبودی در تصویر دیده نشد.

این بازیگر در انتهای سخنانش تاکید کرد: اگر قرار است فیلم‌ها و سریال‌هایی درباره امام حسین علیه السّلام ساخته شود آن را نباید معطوف به ایام و مناسبت‌های خاص کنیم هرچند در این ایام حتماً باید آثار مورد نظر روی آنتن رود، اما در دیگر ایام سال نیز چنین تولیداتی باید باشد، زیرا ملتی که عاشق امام حسین (ع) است هیچگاه از شنیدن قصه‌هایی با محوریت اباعبدالله (ع) سیر نخواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha