چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
روحانیون جهاد گر قمی

حوزه/ روحانیون جهادگر، همیار مددکاران زندانهای قم در تسریع رسیدگی پرونده قضایی زندانیان شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام رستمی مسئول اجرای طرح لشگر غمخوار در زندانهای استان قم، بیان داشت: نظر به اینکه ایجاد تغییر و تحول و در یک جمله اصلاح و تربیت زندانیان مستلزم رفع دغدغه های آنان به ویژه مسائل مربوط به پرونده های قضایی آنان می باشد . طرح لشگر غمخوار با اهداف بلند تربیتی تدوین شده و با پیگیری اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندان ها، اولین دوره کارگاه آموزشی این طرح با مساعدت و حضور معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه، برگزار گردید.

مسئول اجرای این طرح در ادامه افزود : در این دوره ، سی و یک نفر از روحانیون جهادی استان قم ، آموزش های لازم به ویژه در بخش معاضدت قضایی را دریافت و در جلسات توجیهی ، حفاظتی نیز شرکت نمودند.

وی افزود: در راستای مساعدت در امور تربیتی ، مددکاری، قضایی تعداد ۱۴ نفر از گروه طلاب جهادی شهید حججی در قالب طرح بزرگ لشگر غمخوار جهت تسریع در رسیدگی پرونده قضایی زندانیان زندان های قم به یاری مددکاران زندان های قم آمدند.

مسئول اجرای طرح لشگر غمخوار در زندانهای استان قم بیان داشت این گروه بعد از جلسه توجیهی توسط مدیر و معاون زندان با تعداد زیادی از مددجویان (بند به بند ) به صورت چهره به چهره با رعایت دستورالعملها و پروتکل بهداشتی دیدار و به استماع مشکلات قضایی آنان پرداختند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha