دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت الاسلام جهانگیری

حوزه/ حجت الاسلام اکبری امام جمعه شهرستان قیروکارزین با حضور در منزل مرحوم حجت الاسلام مهدی جهانگیری، امام محله کارزین، درگذشت این روحانی خدوم را به خانواده او تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام عنایت الله اکبری، امام جمعه شهرستان قیروکارزین در منزل مرحوم حجت الاسلام مهدی جهانگیری، امام محله کارزین حضور یافت و درگذشت این روحانی خدوم را به خانواده او تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین میر محمدیان، قائم مقام امور فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیر عامل بنیاد هدایت، اخیراً از مرحوم حجت الاسلام جهانگیری به عنوان امام محله نمونه استان فارس تجلیل به عمل آورده بود.

حجت الاسلام عنایت الله اکبری، امام جمعه شهرستان قیروکارزین همچنین در پیامی با تسلیت درگذشت حجت الاسلام جهانگیری، آورده است: مردم شریف و بزرگوار شهرستان قیروکارزین و روحانیت مکرم، روح ملکوتی روحانی جلیل القدر، استاد برجسته حوزه و خطیب توانا و انسانی اندیشمند و مردم دار  مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مهدی جهانگیری که عمر شریف خود را در راه اشائه و ترویج فرهنگ قرآنی و معارف والای اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و دستگیری از نیازمندان سپری نمود در جوار رحمت حق تعالی آرام گرفت.

این ضایعه جانسوز را به شما مردم شریف و قدردان و روحانیت مکرّم و خانواده این عزیز بویژه پدر و مادر داغدارش که چنین گوهری را در دامن خود پرورش دادند و به مردم نجیب و مومن شهر کارزین بویژه هیات امنا و نماز گزاران مسجد امام خمینی شهر کارزین پایگاه مقاومت بسیج و اعضای محترم موسسه خیریه کریمه اهل بیت تسلیت عرض نموده و از درگاه الهی برای آن عزیز سفر کرده، رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو مندم، باشد که روح این عزیز سفرکرده در جوار رحمت حق تعالی آسوده خاطر قرار گیرد.

عنایت الله اکبری امام جمعه شهرستان قیروکارزین آبان ماه ۹۹

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    0 0
    روحش شاد و یادش گرامی