یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سلیمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه مردم دین خود را به انقلاب به خوبی ادا کرده اند، گفت: مسئولان هم باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، عصر امروز در دیدار وزیر راه و شهرسازی در مصلای بقیة الله  الاعظم (عج) کاشان، عدم اجرای به موقع و صحیح پروژ ها را زیبنده انقلاب اسلامی ایران ندانست و گفت: پروژه ای که با یک چهارم بودجه باید به اتمام  می رسید، الان با چندین برابر بودجه باید به اتمام برسد.

عضو خبرگان رهبر ی با اشاره به گلایه ای  که بعضی از نمایندگان خبرگان رهبری از دولت در محضر مقام معظم رهبری داشتند، اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند نباید در شرایط خاص اقتصادی به دولتی که برخاسته از آرای مردم است، تشر زده شود.

وی با  تاکید بر اولویت بندی اجرای پروژه های وزارت راه و شهرسازی، گفت: وزارت راه شهرسازی وظیفه دارد اجرای بعضی از پروژه هایی که با زندگی مردم گره را سرعت ببخشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه مردم دین خود را به انقلاب به خوبی ادا کرده اند، تاکید کرد: مسئولان هم باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند.

امام جمعه کاشان با اشاره به عدم  پیشرفت و تعطیلی پروژه مصلای بقیة الله الاعظم(عج) کاشان به خاطر رکود اقتصادی، ابراز داشت: قطعا  از طریق امکانات مردمی که بار کرونا، فقرا، کمیته امداد، بهزیستی به دوششان است، نمی توانیم  این پروژه  سنگین را فعال کنیم، لذا از دولت انتظار می رود اعتبارات لازم را در نظر بگیرد.

وی، به کمک ۴۰۰  میلیارد تومانی مردم کاشان در عرصه مدرسه سازی اشاره کرد و گفت: بخش مهمی از مصلای کاشان با کمک  مردم ساخته شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با قدرانی از دستور وزیر راه و شهرسازی برای اجرای پروژه فرودگاه کاشان، گفت: با توجه به اینکه شهرداری کاشان توان تامین بودجه فرودگاه کاشان را ندارد امیدواریم با دستور جنابعالی هرچه زوتر این  فرودگاه به فرودگاه کشوری وصل شود.

آیت الله سلیمانی درپایان با اشاره به روز های پایانی دولت، اظهار کرد: امیدواریم دولت بتواند در این مدت کوتاه پروژه های نیمه کاره را هرچه زودتر به اتمام برساند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha