جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
مراجعه غیر حضوری

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی زاده گفت: هم‌اکنون بیش از ۷۰ درصد از مراجعات حضوری طلاب غیرضروری است؛ از این رو طلاب گرامی می‌توانند سؤالات و مشکلات خود را صرفاً از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیام در ایتا رفع کنند.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیرامون برخی مشکلات آموزشی طلاب خوزستانی اظهارداشت: با توجه به شرایط حساس کنونی جامعه از حیث شیوع ویروس کرونا، متأسفانه مراجعاتی به مدیریت حوزه علمیه خوزستان صورت می‌گیرد، که بعضاً نیازی به پیگیری حضوری نداشته و طلاب می‌توانند اکثر درخواست‌ها، مشکلات و سؤالات خود را صرفاً از معاون آموزش مدرسه علمیه خود پیگیری و رفع کنند.

جانشین حوزه علمیه خوزستان افزود: بحمدالله اختیارات معاونین آموزش در حدی است که می‌توانند عمده کارهای طلاب را انجام دهند و اگر مسأله ای خارج از حیطه اختیارات آن‌ها بود، این شخص معاون آموزش است که باید پیگیر حل مشکلات و درخواست‌های طلاب گرامی باشد.

وی، با تأکید بر اینکه مراجعات طلاب به مدیریت حوزه علمیه خوزستان باید به‌صورت غیرحضوری انجام شود، گفت: هم‌اکنون بیش از ۷۰ درصد از مراجعات حضوری طلاب غیرضروری است؛ از این رو طلاب گرامی می‌توانند سؤالات و مشکلات خود را صرفاً از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیام در ایتا رفع کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان گفت: تکریم طلاب و مراجعین محترم، یکی از اصول اساسی در مدیریت حوزه علمیه خوزستان است که در این راستا تلاش داریم به بهترین نحو ممکن، پاسخ گوی طلاب باشیم.

لازم به ذکر است، لیست شماره تماس‌های معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان به شرح ذیل است؛

*****

آیدی کارشناس برخط آموزش در پیام‌رسان ایتا   https://eitaa.com/fatemineya

*****

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha