جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
نشست هم‌اندیشی مجموعه‌های شاخص فرهنگی اهواز

حوزه/ جلسه هم‌اندیشی جمعی از مجموعه‌های شاخص فرهنگی شهرستان اهواز با حضور جمعی از مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جلسه هم‌اندیشی جمعی از مجموعه‌های شاخص فرهنگی شهرستان اهواز با حضور معاون اداره کل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی دفتر مرکزی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلان‌شهر اهواز برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام بهرامی، معاون اداره کل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی دفتر مرکزی با اشاره به رویکرد تحولی سازمان تبلیغات اسلامی اظهارداشت: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال ایجاد فضای تعاملی در بسترهای قانونی بوده و در رویکرد جدید خود در پی شناسایی مجموعه‌های مردمی فرهنگی می‌باشد تا بتوان با بهره‌گیری از توان و ظرفیت این مجموعه‌ها ضمن ایجاد شبکه مردمی (نه سازمانی)، جهت تقویت این مجموعه‌ها در نهادهای حاکمیتی ایفای نقش کرد.

وی افزود: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی علاوه بر حمایت‌های مادی و معنوی از مجموعه‌های فرهنگی، ایفای نقش واسطه‌گری و ایجاد پل ارتباطی بین مجموعه‌هاست که قرار است در آینده نزدیک این بستر ایجاد شود؛ لذا سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارد مرکزی با عنوان خدمات ویژه تشکل‌های دینی راه‌اندازی کند.

همچنین  حجت‌الاسلام فردآقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ادامه این جلسه علاوه بر تشریح فعالیت‌های صورت گرفته توسط کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان، از تمامی مجموعه‌های مردمی درخواست کرد تا هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت کانون فرهنگی و تبلیغی اقدام کنند.

در پایان این جلسه مجموعه‌های فرهنگی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه و در همین جلسه مصوب شد مراحل صدور مجوز کانون فرهنگی تبلیغی بیش از یک هفته کاری به طول نینجامد و نسبت به ثبت و ارائه خدمات به کانون‌های فرهنگی و تبلیغی ویژه خواهران و مسائل خانواده مساعدت بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha