جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
رشد ۳۷ درصدی مخاطبان حوزه‌نیوز در یک‌ماه اخیر

حوزه / بر اساس اعلام منابع بین‌المللی، رسانه رسمی حوزه در یک ماه اخیر رکورد جدیدی در زمینه بازدید مخاطبان از سایت حوزه‌نیوز را ثبت کرده و نسبت به ماه گذشته ۳۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بنابر اعلام منابع بین‌المللی از جمله پایگاه تحلیلی «گوگل آنالتیک»، رسانه رسمی حوزه در یک ماه اخیر رکورد جدیدی در زمینه بازدید مخاطبان از سایت حوزه‌نیوز را ثبت کرده و نسبت به ماه گذشته ۳۷ درصد رشد داشته است.

سال گذشته نیز منابع بین‌المللی اعلام کردند مخاطبان hawzahnews.com نسبت به سال قبل آن، رشد ۴ برابری مخاطبان را تجربه کرده  که این آمارها بیانگر رشد روزافزون مخاطبان سایت حوزه‌نیوز در سال‌های اخیر است.

در شبکه‌های اجتماعی نیز رسانه رسمی حوزه از ۳ درگاه در سال ۹۶ به ۵۶ درگاه در سال ۹۹ رسیده است و مخاطبان مستقیم که درگاه‌های حوزه‌نیوز  در شبکه‌های اجتماعی  را دنبال می‌کنند ۷ برابر رشد داشته است.

البته کارهای زمین‌مانده و انجام نشده در رسانه رسمی حوزه بسیار بسیار بیشتر از کارهای انجام شده است و نسبت به نقطه مطلوب، فرسنگ‌ها فاصله داریم، اما عمیقا به عنایت خدای متعال و همراهی شما خوبان و بزرگواران معتقدیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha