دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سرمست

حوزه/ استاندار قم با صدور پیامی ارتحال آیت الله محمد یزدی؛ دبیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت بهرام سرمست، استاندار قم در پی ارتحال آیت الله محمد یزدی بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم جلیل القدرحضرت آیت الله حاج محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین و نماینده مردم شریف قم در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر گردید. 
آن فقیه وارسته علاوه بر حضور در عرصه های علمی و دینی در عرصه سیاسی نیز جزء همراهان و یاران امام عزیز در نهضت عظیم اسلامی به شمار می آمدند .ایشان‌ پس‌ از پیروزی‌ شکوهمند انقلاب‌ اسلامی‌ نیز در مناصب و مسؤولیت‌های مهم‌ گوناگون‌ اجرایی و انقلابی از جمله ریاست قوه قضائیه و مجلس خبرگان رهبری به‌ ایفای‌ نقش‌ پرداخته و منشاء خدمات ماندگار در این عرصه‌ها بودند.
اینجانب ضایعه درگذشت این عالم فرزانه را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه های معزز علمیه، بیت شریف آن بزرگوار و اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری تسلیت گفته و علو درجات و شادی روح آن فقیه عالیقدر را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.
بهرام سرمست
استاندار قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha