یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 931992
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
مناره جدید مسجد گلاستر در انگلیس نصب شد

حوزه/ در روند بازسازی و توسعه مسجد النور در شهر گلاستر در انگلیس، یک مناره جدید بر فراز این مسجد نصب گردید که به تازگی بازگشایی شده است.

مناره جدید مسجد گلاستر در انگلیس نصب شدبه گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از gloucestershirelive، مسجد النور در شهر گلاستر در جنوب غربی انگلستان، در روند بازسازی اخیر، یک مناره جدید را نصب کرده است.

فیلم و تصاویر منتشر شده از عملیات بازسازی مسجد در توییتر، فرایند نصب این مناره ران نشان داده‌اند. این افزوده خیره‌کننده درحالی بر فراز مسجد قرار گرفته است که این مسجد در چهارشنبه ۲ دسامبر درهای خود را بازگشایی کرد. کمیته مسجد از همه کسانی که در تحقق این امر به جامعه اسلامی کمک کرده‌اند، قدردانی کرد.

در پیامی توییتری که در تاریخ ۳ دسامبر منتشر شد ، این مسجد اعلام کرد:  الحمدالله مناره‌ای که مدت‌ها منتظرش بودیم نصب شد. خدا به همه کسانی که در پروژه کلی نوسازی مسجد همکاری کردند خیر بدهد.

در مورد کارهای ساختمانی ، این مسجد در وب سایت خود نوشت: الحمدلله ، به لطف و برکت الله ، توسعه و نوسازی مسجدالنور اکنون تقریباً کامل است. این امر فقط از طریق لطف خدای متعال امکان پذیر بود. وبه ویژه از طریق بخشندگی مهربانانه و صادقانه در ابتدا از درون جامعه محلی و همچنین خیرخواهان این امر ممکن شد.

 گفتنی است بلندترین مناره انگلیس در مسجد سلیمانیه در هاگرستون ، شرق لندن است و ۶۶ متر است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha