شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
۲۲۰ کیسه غذایی توسط مسلمانان پرستون توزیع شد

حوزه/ در شرایط بحران کرونا، مرکز فرهنگی مسلمانان پرستون، ۲۲۰ کیسه مواد غذایی را در میان دانش آموزان مدرسه‌ای توزیع کردند تا در شرایط بحران کرونا، به تقویت روحیه خانواده‌ها کمک کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از blogpreston، مرکز فرهنگی مسلمانان پرستون در انگلستان، ۲۲۰ کیسه غذا را به مدرسه‌ای در محله برودگیت اهدا کرد.

مرکز فرهنگی اسلامی پرستون، خیریه مستقر در برودگیت، که مسجد الصالحین را اداره می‌کند اظهار داشت که هدف از این کار تقویت روحیه جامعه در دوران کرونا بوده است.

داوطلبان مسلمان نقش مهمی در ارائه کمک‌های مالی داشته و این تیم با خرید کیسه‌های برنج، ماکارونی، غلات، سبزیجات، میوه‌ها و غیره، آنها را اواخر شب در کیسهها بسته‌بندی و آماده تحویل به مدرسه کردند.

ارشد آ. دادابوی رئیس این مرکز فرهنگی گفت: ما شنیده‌ایم که خانواده‌ها اکنون با شرایط دشوار و چالش برانگیزی روبرو شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برای ما مهم بود که هر خانواده‌ای که فرزندانشان به مدرسه می‌روند، یک کیسه مواد غذایی را با خود به منزل ببرند و ۳۰ کیسه دیگر نیز میان خانواده‌هایی توزیع شد که فرزندانشان به  مدرسه نمی‌روند.

به گفته او هر کیسه حاوی ۲۸ قلم مواد غذایی بوده و تلاش شده تا مواد غذایی اصلی صرف نظر از تشابه رژیم غذایی و فرهنگ خانواده‌ها با مسلمانان، در اختیار آنان قرار بگیرد.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha