شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید رضا افتخاری

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت در روز ۹ دی داد و گفت: برای این ایام برنامه هایی با عنوان «به یاد حاج قاسم» پیش بینی شده است.

به گزاش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام سیدرضا افتخاری، در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در جریان فتنه ۸۸ فشارهای منافقین و نفوذی های  داخلی از یک طرف و دشمنان و مستکبران خارجی از طرف دیگر نیز افزایش یافت.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حرکت مردم در روز ۹ دی را احیای انقلاب دانست و گفت: باید قدردان روح حماسی مردم  با بصیرت و انقلابی باشیم  و از این فرصت ها  برای بررسی دقیق اتفاقات، آسیب ها و بصیرت افزایی مردم استفاده کنیم.

 وی به فرارسیدن سالروز شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و همزمانی شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) اشاره کرد و ادامه داد: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و در کهگیلویه و وبراحمد هر سال باشکوه‌تر و حتی بهتر از سال‌های قبل برگزار می شود.

این مسئول فرهنگی ادامه داد:  برای این ایام برنامه هایی با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا با عنوان «به یاد حاج قاسم» پیش بینی شده است.

 حجت الاسلام افتخاری خاطرنشان کرد: این برنامه ها به کمک جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و گروه های مختلف مردمی تا ۱۳ دی ماه ادامه خواهند داشت.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر فضاسازی شهری توسط شهرداری، گفت: اداره ها و سازمان های مختلف نیز می توانند فضاسازی لازم را در این دهه داشته باشند.

 وی با اشاره به اینکه برنامه های ویژه ای برای سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در نظر گرفته شده، گفت: به اقتضای شرایط برنامه های دیگری نیز در دستور کار قرار دارد که متناسب با شرایط برگزار می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha