دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
از سال آینده: ارتش کره جنوبی رژیم غذایی حلال، گیاهی و رژیمی ارائه می‌دهد

حوزه/ وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که ارتش از سال آینده قرار است رژیم غذایی گیاهی، رژیمی و همچنین غذاهای حلال و پذیرفته شده برای مسلمانان ارائه دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از koreaherald،   وزارت دفاع کره جنوبی روز یکشنبه  اعلام کرد که ارتش این کشور از سال آینده قرار است رژیم غذایی گیاهی فاقد هر نوع گوشت، رژیمی و همچنین غذاهای پذیرفته شده برای مسلمانان و از نوع حلال ارائه دهد.

این وزارتخانه اعلام کرد که از فوریه ، از ثبت‌نام کنندگان احتمالی هنگام معاینات بدنی پرسیده می‌شود که آیا گیاه‌خوار یا مسلمان هستند و دو ستون به دو زبان کره‌ای و انگلیسی که به عنوان «گیاهخوار» علامت گذاری شده‌اند ، در فرم موجود خواهند بود.

چنین اطلاعات شخصی به واحدی که داوطلبان در آن خدمت می‌کنند ارسال می شود و امکان برنامه‌ریزی منظمی برای سربازان گیاهخوار و مسلمان را فراهم می‌کنند.

یک منبع نظامی گفت: به محض شناسایی تعداد سربازان گیاهخوار و مسلمان در سال آینده ، منوهای سفارشی تولید خواهیم کرد.

در حال حاضر ، دو سرباز در حال خدمت به ترتیب خود را به ترتیب گیاهخوار و مسلمان معرفی کرده‌اند. در چنین شرایطی ارتش رژیم غذایی بدون گوشت به آنها ارائه می‌دهد، اما هیچ غذای جداگانه‌ای با قابلیت‌های حلال یا گیاه‌خواری تاکنون برای آن‌ها به صورت اختصاصی وجود نداشته است.

به نظر می‌رسد تصمیم این وزارتخانه به سبب روند رو به رشد تعداد گیاهخواران و مسلمانان در میان ثبت‌نام کنندگان در ارتش و پذیرفته‌شدگان از خانواده های چندفرهنگی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha