دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کمک سخاوتمندانه مسلمانان لستر به دانش آموزان یک مدرسه

حوزه/ بنیاد الخیر در شهر لستر در بریتانیا، بین دانش آموزان مدرسه‌ای که والدین آن‌ها در دوران کرونا با مشکل مواجه شده بودند، کت و لباس گرم توزیع کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از inyourarea، بنیاد «الخیر» یک سازمان عام المنفعه در لستر بریتانیا، در کمک مالی سخاوتمندانه، لباس زمستانی رایگان برای حمایت از دانش آموزان در دبستانی که خانواده‌هایشان در طی شیوع ویروس کرونا با مشکل مواجه شده‌ بودند، اهداء کرد.

این تیم ده‌ها کت به مدرسه داد تا اطمینان حاصل شود که در این زمستان هیچ کسی از سرما رنج نبرد، کمکی که از طرف سارا نینر معاون مدرسه مورد قدردانی قرار گرفت.

وی گفت: ما می‌خواهیم از بنیاد به دلیل اهدای فوق العاده سخاوتمندانه و متفکرانه این کت‌های زمستانی تشکر کنیم.

نینر گفت: این زمان از سال اغلب برای برخی از خانواده‌ها با سختی همراه است و در وسط این شیوع بیماری جهانی نیز دلگرم کننده است وقتی می‌بینیم که هنوز افرادی هستند که برای کمک و پشتیبانی دست یاری دراز می‌کنند.

وی افزود: این کت ها به طور گسترده توزیع می‌شوند و بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند.  

کارکنان از جمله دبیر رفاه اجتماعی و مسئول حمایت از خانواده در این مدرسه از اعضای بنیاد اسلامی به خاطر برای پشتیبانی حیاتی از کودکان قدردانی گسترده کردند.

تبریز خان رئیس شعبات بنیاد الخیر گفت: ما در بنیاد الخیر کارهای زیادی را در انگلستان انجام داده‌ایم و هم اکنون نیز مشغول رسیدگی به مدارس هستیم.

وی گفت: همه می‌دانیم که در دوران شیوع کرونا، کشور در رکود اقتصادی به سر می‌برد و برخی از خانواده‌ها به دلیل آن به شدت آسیب دیده‌اند. بنابراین با در نظر داشتن این مسئله ما این کارزار را شروع کردیم و این بخشی از آن است.

وی افزود: جدا از این ، هر زمان که در انگلیس وضعیتی پیش می‌آید ، ما همیشه آنجا هستیم. ما از مقامات مدرسه که واقعاً تلاش کردند تا نیازهای خود را به ما اطلاع دهند سپاسگزاریم و به همین دلیل توانستیم به کودکان کمک ارائه دهیم.

او خاطرنشان کرد که تیم‌هایی را در سرتاسر کشور به منظور پشتیبانی از بانک‌های غذایی، کمک به بی‌خانمان‌ها و افرادی که در قرنطینه و انزوا به سر می‌برند، ترتیب داده‌اند.

گفتنی است، این موسسه خیریه که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد، دارای هفت شعبه در انگلستان است، هدف از تاسیس این خیریه اسلامی مبارزه با بیکاری، رسیدگی به تحصیلات، توانمند سازی زنان و مقابله با خشونت خانگی، و همچنین توزیع کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به مناطق آسیب دیده و جنگ زده بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha