پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 936343
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
حاج صادقی

حوزه / نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران با بیان اینکه شجاعت وبصیرت حاج قاسم ابوالفضلی بود گفت : شهادت حاج قاسم برای خودش رسیدن به مقصد و آرزویش بود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی  عصر امروز در مراسم رونمایی اولین جلد کتاب «جلوه هایی از شخصیت حاج قاسم سلیمانی» در مرکز اردویی  کوثر قم حاج قاسم سلیمانی را ازشاگردان برجسته مکتب اهل بیت (ع) دانست و گفت :صراحت وشجاعت حاج قاسم در دفاع از حق بود وقتی چیزی را تشخیص می داد حق است با قاطعیت  هزینه اش را می پرداخت

وی با  بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی با بصیرتی که داشت جسارت دفاع ازحق را داشت گفت : خیلی ها بصیرت دارند محبوبیت رهبری را می بینند ولی جرات و جسارت دفاع از رهبری را ندارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه  پاسداران به مظلومیتی که حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه اش  از رهبری خطاب به مراجع و علما دارد اشاره کرد وگفت : حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی نسبت به رهبری و ولایت تعبد داشت و این تعبدش مبتنی بر قوی ترین تعقل ها بود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم داستان حضرت خضر و موسی در قرآن را یک قصه نمی دانست  بلکه یک آموزش  ولایت مداری می دانست گفت: حاج قاسم در حرکت با ولی  خدا فرمانبر   بود.

 حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی با بیان اینکه شجاعت وبصیرت حاج قاسم ابوالفضلی بود گفت : شهادت حاج قاسم برای خودش رسیدن به مقصد و آرزویش  بود.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم برای مکتب حاج قاسم بود گفت : همانطورکه  دغدغه حاج قاسم رفع دغدغه و مطالبات رهبری بود ما هم اگر حاج قاسم نیستیم حداقل راه حاج قاسم  را ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه درسپاه  پاسداران، راهکار اصلی دشمن برای نابودی نظام اسلامی ایران را جدایی امت ازولایت دانست وگفت: همانطورکه حضرت زهرا(س) برای حفظ دین خدا فرزندانش را داد در مقطع فعلی نیز برای حفظ دین  نیاز به حرکت فاطمی است.

وی بقا و استمرار نظام اسلامی ایران ونابودوی فتنه های دشمنان را در گرو ولایت محوری دانست وگفت : عظمتی که شیخ حسن نصرالله  از ولایت می داند ما نمی فهیم

وی با بیان اینکه دانشگاهها ، روحانیون ، علما ، حوزه های علمیه ، پاسداران  و... باید از حاج قاسم درس ولایت مداری یاد بگیرند گفت : حاج قاسم در نظامی ترین صحنه ها معنوی ترین انسان  وسیاسی ترین مسائل رئوفی ترین  وتخلق ترین آدم ها بود

وی با بیان اینکه حاج قاسم حتی دلش برای داعشی هایی که کشته می شدند می سوخت  افزود : حاج قاسم در عین حالی که عبد ذلیل خدا بود عاشق و دلسوز مردم بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی با بیان اینکه حاج قاسم همه خوبی ها را با هم داشت  و شاگرد مکتب حضرت علی (ع) بود گفت : حاج قاسم گرچه یک ظاهر داشت ولی یک باطنی داشت که فقط  مقام معظم رهبری وبزرگان دیدند.

وی با بیان اینکه حیات  و مرگ حاج قاسم برکت داشت گفت : هیچ کس به غیر از حاج قاسم در دنیا سراغ نداریم که خدا درحیات ومرگش برکت بدهد.

نماینده ولی فقیه درسپاه  پاسداران، با بیان اینکه عبدویت  محض خدا حاج قاسم را حاج قاسم کرد گفت : حاج قاسم نمی خواست خودش را نشان بدهد خدا نشانش داد.

وی با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم مکتب حاج قاسم راکد بماند گفت : با توجه به اینکه حاج قاسم تربیت شده مکتب امام زمان (عج )است باید در مکتب حاج قاسم عبودیت ، اخلاص و ولایت مداری را به مردم یاد بدهیم .

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی با بیان اینکه مخلوط شدن خون حاج قاسم با خون شهید شهروز مظفری و شهید ابومهدی المهندس  باعث افتخار خانواده شان می باشد گفت : قطعا روح حاج قاسم  از حضور خانواده شهید شهروز مظفری در این مراسم  که هم پروازش بود خوشحال است.

وی  با اشاره به اینکه به شهید حججی هم خدا عزت داد گفت : شهید حججی علاوه بر همه فضایلی که شهدا داشتند تلاش برای گمنامی خودش می کرد.

وی درپایان با قدردانی از تهیه کنندگان اولین جلد کتاب جلوه هایی از شخصیت حاج قاسم سلیمانی گفت : امیدواریم با تهیه ۴ جلد بعدی  این کتاب هرچه زودترشاهد توزیع آن در سراسر کشور باشیم  .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha