دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ابوالقاسم علیزاده

حوزه/ حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اقدام جنایت‌کارانه و ناجوانمردانه دشمن برای ترور شهید سلیمانی گفت: نباید راه و بیرق او به فراموشی سپرده شود و این در حالی است که مردم یمن بهتر از ما این شهید را شناختند و اکنون نه‌تنها ملت ایران بلکه ملت‌های مسلمان و جامعه بشریت مدیون حاج قاسم سلیمانی هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده، در آئین وداع با شهید گمنام تازه تفحص شده و نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع گرمسار، اظهار داشت: حماسه بزرگ نهم دی‌ماه جزو میراث‌های معنوی، ارزشی و حماسی ملت ایران است که در جایگاه خود به‌مثابه انقلابی جدید بود.

این کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه بصیرت رکن اصلی مقاومت و پیروزی مردم در مقابل فتنه گران در سال ۸۸ بود، تصریح کرد: تفرقه و تشدد و ایجاد فاصله بین مردم حربه دشمنان برای از بین بردن این انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان امروز دشمنان انقلاب اسلامی ایران به دنبال حذف بصیرت هستند، افزود: وقتی تفرقه و تحریف باشد این یکپارچگی مردم دچار تزلزل می‌شود.

حجت‌الاسلام علیزاده بابیان اینکه مردم در ۴۱ سال گذشته به پشتوانه سرمایه‌های اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کردند، خاطرنشان کرد: بصیرت، رهبری مدبرانه، امید، انقلاب اسلامی و شهدا از سرمایه‌های اجتماعی این نظام هستند.

وی با تأکید بر اینکه گوش‌به‌فرمانی رهبر و بصیرت مردم و رهبری مدبرانه مردم ایران را از آتش فتنه ۸۸ نجات داد، گفت: شهید فخری زاده بیست سال تحت تعقیب بود و دشمنان درصدد از بین بردن وی بودند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن از شیوه‌های مرموز بعد از بیست سال غافلگیر کردند و اگرچه تجربه تلخی بود اما باید از آن استفاده کرد که دیگر تکرار نشود.

وی با اشاره به اقدام جنایت‌کارانه و ناجوانمردانه دشمن برای ترور شهید سلیمانی گفت: نباید راه و بیرق او به فراموشی سپرده شود و این در حالی است که مردم یمن بهتر از ما این شهید را شناختند و اکنون نه‌تنها ملت ایران بلکه ملت‌های مسلمان و جامعه بشریت مدیون حاج قاسم سلیمانی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha