دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طاهری

حوزه/ حجت‌الاسلام طاهری با حضور در مزرعه‌ی عبدالرضا عبدالله‌زاده، پیشکسوت قرآنی استان بوشهر با وی به دیدار و گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری در دیدار با نماینده شورای عالی قرآن در استان و رئیس مجمع قاریان و حافظان استان، از استاد عبدالله‌زاده به عنوان ذخیره قرآنی کشور و استان بوشهر نام برد و تصریح کرد: فعالیت در حوزه قرآن و عترت افتخاری است که خداوند متعال به همه افراد عطا نمی‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این دیدار گفت: اینکه قاریان برجسته بین‌المللی همچون کریم منصوری و قاریان ممتاز استانی شاگرد ایشان به شمار می‌روند، توفیقی بزرگ است و امیدواریم با الطاف الهی سالیان متمادی را در کنار مربی خبره و پیشکوت خود، در استان بوشهر به فعالیت بپردازند.

حجت الاسلام طاهری، انس و الفت مردم بوشهر با قرآن را کم‌نظیر دانست و گفت: در کمتر استانی دیده می‌شود که در شهرها و روستاهای دور افتاده نیز، مراکز آموزش قرآن کریم دایر و جریان مکتب‌خانه‌های سنتی همچنان استمرار داشته باشد، ریشه‌ی این پدیده، چیزی جز عشق و علاقه مردم این استان به ساحت مقدس قرآن کریم نیست.

عبدالله‌زاده نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام طاهری، تربیت شاگردان و پرورش تخصصی قاریان در نسل جدید را آرزوی قلبی خویش دانست و اظهار امیدواری کرد این مهم با همت و پشتکار حجت‌الاسلام طاهری محقق خواهد شد.

 نماینده شورای عالی قرآن در استان بوشهر، آمادگی خود را در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های  قرآنی استان اعلام کرد و ابراز داشت: برتری مستمر گروه ترتیل‌خوانی ماه رمضان استان بوشهر در ارزیابی‌های کشوری گویای گوشه‌ای از تلاش‌ها و زحمات قاریان و مربیان استان طی سالیان گذشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در پایان، با اهدای لوح از تلاش‌های عبدالله‌زاده در اعتلای فرهنگ قرآنی استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha