یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: آیت الله مصباح بصیرتی بسیار بالا در موضوعات و مباحث سیاسی داشت که همین ویژگی او را تبدیل به عمار امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم  عابدینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله مصباح یزدی گفت: آیت الله مصباح یزدی یک عالم ربانی بود و در تمام طول عمر در جستجوی این بود که معرفت خود را نسبت به مبدا هستی و معارف نورانی کتاب  آسمانی و اهل بیت عصمت و طهارت ارتقا دهد.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: ایشان مصداق بارز این حدیث امام صادق(ع) است که فرمودند هر کس برای خدا یاد بگیرد، عمل کند و به دیگران تعلیم دهد در پیشگاه خدا و در ملکوت آسمان ها بزرگ شناخته می شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: این مرد بزرگ، نگاه گسترده ای به موضوعات مختلف داشت و از کشورهای مختلف دنیا توانست جوانانی را جذب کرده و تحت تعلیمات معارف دینی قرار دهد و هر کدام از آنها را به عنوان سفیر معارف اسلامی به کشورهای مختلف اعزام کند.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: آیت الله مصباح یزدی در طول عمر با برکت خود طلاب زیادی را تربیت و بسیاری از آنها را برای تبلیغ معارف دینی به کشورهای دنیا اعزام کرد.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: آیت الله مصباح یزدی کتاب های زیادی را در زمینه معارف اسلامی تألیف کرد که این کتاب ها امروز به عنوان منبع موثقی برای دانشگاهیان و حوزیان به حساب می آید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: آیت الله مصباح بصیرتی بسیار بالا در موضوعات و مباحث سیاسی داشت که همین ویژگی او را تبدیل به عمار امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب کرده بود.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha