شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شورای زنان مسلمان در برادفورد موق به دریافت بودجه خیریه شد

حوزه/ شورای زنان مسلمان، در برادفورد، که حامی زنان و دختران مسلمان در غرب یورکشایر می‌باشد، از بازار آنلاین «تسک ربیت» کمک مالی ۷۵۰ یورویی به عنوان جایزه‌ای برای فعالیت‌هایش دریافت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thetelegraphandargus، شورای زنان مسلمان، یک موسسه خیریه مستقر در برادفورد انگلستان، که حامی زنان و دختران مسلمان در غرب یورکشایر می‌باشد، از بازار آنلاین «تسک ربیت» کمک مالی ۷۵۰ یورویی جایزه دریافت کرد.

این موسسه خیریه زنان مسلمان یکی از ۵ موسسه‌ عام المنفعه حامی نیازمندان بود که می‌کوشند از قشر ناتوان جامعه کمک کنند و برای گرفتن این جایزه نامزد شده بود.

گفتنی است شورای زنان مسلمان از زنان و دختران مسلمان حمایت می‌کند ، کسانی که دولت، آنها را از محروم ترین و سرکوب شده‌ترین گروه ها در انگلیس اعلام کرده است.

از جمله فعالیت‌ها و ماموریت‌های این سازمان توامندسازی زنان در جامعه، و همچنین پشتیبانی عملی می‌باشد که شامل ایجاد خط تلفن پاسخ گویی تا تهیه وعده‌های غذایی گرم است برای مردم محلی که با فقر غذایی روبرو هستند.

به گفته موسسه فشار فزاینده شیوع بیماریی باعث افزایش نیازمندی به کمک‌ها شده و این سازمان خیریه از افزایش کمک‌ها از ۶ هزار نفر در سال به ۱ هزار نفر در ماه خبر داده است.

 بانا گورا ، مدیر عامل شورای زنان مسلمان گفت: جوامعی که ما از آنها حمایت می کنیم به ویژه در طی همه گیری آسیب پذیر هستند و با مشکلات متعددی از جمله نابرابری‌های بهداشتی، فقر، اسلام هراسی، تبعیض جنسی و نژادپرستی روبرو هستند.

وی افزود: ما از این پشتیبانی بسیار سپاسگزاریم، زیرا پروژه هایی داریم و این کمک ها ما را قادر به پشتیبانی و تحویل غذا به نیازمندان در سراسر غرب یورکشایر می‌کنند.

گفتنی است طرح تسک ربیت برای ایجاد فرصت‌های کار معنادار برای افراد نیازمند آغاز شد. این طرح در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شده و بیش از ۳۰ سازمان اجتماعیی را تاکنون حمایت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha