دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: می توان با محبت و تکریم جوانان را به سمت معنویات و خوبی ها سوق داد و آنان را از دام های شیطانی که در مسیر زندگی آنها پهن شده است، نجات دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران، امروز در نشستی با جمعی از طلاب و روحانیون جهادی، گفت:  اگر می خواهیم که نام نیکی از ما برای آیندگان برجای بماند باید تمام اعمالمان در راستای قرآن و کلام خداوند متعال باشد.

وی ادامه داد: اگر کارها و اعمال ما رنگ معنویت و الهی بودن نداشته باشند، دیر یا زود نام و اثری از ما در افکار مردم باقی نمی ماند و به معنای واقعی فانی می شویم.

حجت الاسلام حسینی افزود: خداوند متعال برای همه انسان ها از هر قوم و دینی تکالیفی مشخص و تعیین کرده است که همه ملکف به انجام آن تکالیف هستیم.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران اظهار کرد: هدف اصلی انبیای خدا از ابتدای بشریت تا عصر خاتم الانبیاء (ص) انجام تکالیف الهی بوده است و ما باید این تکالیف را بر اساس موازین الهی انجام دهیم.

استاد حوزه علمیه کردستان با اشاره به اهمیت نهادینه سازی مبانی انقلاب و اسلام در بین نسل جوان، گفت: می توان با محبت و تکریم، جوانان را به سمت معنویات و خوبی ها سوق داد و آنان را از دام های شیطانی که در مسیر زندگی آنها پهن شده است، نجات دهیم.

حجت الاسلام حسینی در پایان به برخی از ویژگی های مبلغین دینی اشاره کرد و گفت: کسانی که در جامعه اسلامی نقش مبلغ دینی را برعهده دارند باید بتوانند با اخلاق نیکو و پسندیده هم زمینه جذب حداکثری را فراهم آورند و هم اینکه در تبلیغ و نشر معارف دینی موفق عمل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha