یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 940870
۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
جلسه هم‌اندیشی مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) کارون با مدیرکل سازمان  تبلیغات اسلامی استان خوزستان

حوزه/ جلسه مدیر مدرسهِ علمیه فاطمیه(س) شهرستان کارون با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، نشست هم‌اندیشی مدیر مدرسهِ علمیه فاطمیه(س) شهرستان کارون با مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در اداره تبلیغات شهرستان کارون برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام آلبوزهر، مسئول اداره تبلیغات اسلامی کارون و حجت‌الاسلام مسعود حردانی مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) این شهرستان نیز حضور داشتند.

در ابتدای این نشستف خانم موسوی، مدیر مدرسه‌ی علمیه فاطمیه(س) شهرستان کارون، به بیان آسیب‌ها و مشکلات فرهنگی و تبلیغی شهرستان و راهکارهای عملی و کارآمد اشاره کرد و خواستار حمایت بیشترِ نهادهای فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات شد.

حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان هم بر همکاری و تعامل سازمان تبلیغات با این مدرسه و همچنین مدرسه امیرالمؤمنین شهرستان کارون جهت محرومیت‌زدایی و ایجاد بستر مناسب فعالیت و استفاده از تجارب اساتید مشاوره حوزه خواهران تأکید کرد.

وی در ادامه  پیشنهاد ایجاد دفاتر مشاوره در سطح شهرستان با همکاری دادگستری و انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سازمان تبلیغات را ارائه داد و گفت: این تعاملات و همکاری‌ها به‌منظور کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی است.

انتهای پیام./
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha